Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2013. május 27.
Feldolgozták, kiállították, továbbították, elkészült, vagy éppen elutasították? Tudni szeretné, hogy éppen hol tart az Ön által igényelt okmány ügye? A KEKKH honlapján /www.kekkh.gov.hu/ az „Igényelt okmány nyomon követése” ikonra kattintva, díjmentesen nyomon követheti az igényelt személyazonosító igazolvány, a magánútlevél és a vezetői engedély aktuális státuszát. Gyorsan, egyszerűen és kényelmesen, személyes megkeresés és telefonhasználat nélkül tájékozódhat okmányának helyzetéről.
2013. május 22.
A személyes megjelenés nélkül, interneten keresztül is intézhető ügyek köre egyre bővül a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) által megvalósított fejlesztéseknek köszönhetően. Rövidebb idő alatt, on-line intézhető az erkölcsi bizonyítvány kérelmezése mellett a személyazonosító igazolvány pótlása is.
2013. május 13.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az informatikai rendszer karbantartása miatt a Hivatalunk honlapja, a www.kekkh.gov.hu 2013. május 15. 18.00-tól 2013. május 16. 8.00-ig nem lesz elérhető.

Megértésüket, és türelmüket köszönjük!
2013. május 08.
A törvényjavaslat szerint olyan közhiteles nyilvántartás jönne létre, amely gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést tesz lehetővé.
2013. április 23.
Az ország összes okmányirodájából 2 nap alatt mintegy 240-en vettek részt az eseményen.
2013. április 10.
A schengeni térség tagállamai – köztük Magyarország - 2013. április 9-én átálltak a második generációs Schengeni Információs Rendszerre, a SIS II-re. A rendszer központi részének üzemeltetéséért az európai uniós eu-LISA Ügynökség a felelős Strasbourgban, míg a nemzeti részek üzemeltetéséért az egyes tagállamok felelnek. Magyarországon ezt a feladatot a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) – mint N.SIS II Hivatal – látja el.
2013. április 05.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy április 9-én (kedden) Magyarország uniós kötelezettségeinek teljesítése érdekében végrehajtandó –verzióváltással egybekötött- informatikai karbantartás miatt az ország valamennyi okmányirodájában, így a Központi Okmányirodában is (Budapest, Visegrádi utca 110.) az ügyfélfogadás szünetel. Az esetlegesen felmerülő kellemetlenségek miatt szíves megértésüket és türelmüket kérjük.
2013. március 27.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda (Budapest XIII. kerület, Visegrádi utca 110.) 2013. március 31-én valamint április 1-én ZÁRVA tart.
2013. március 11.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda március 15-én (pénteken) zárva tart. (Az aznap esedékes elkészült útlevelek átvehetők a Központi Okmányiroda ügyeletén.) Március 16-17-én (szombaton és vasárnap) a megszokott módon 8.00-14.00 óráig fogadja ügyfeleit az okmányiroda.
2013. február 20.
Egyre közelebb kerül az állampolgárokhoz a kényelmes ügyintézés lehetősége, nemcsak a kormányablakoknak és a járási hivataloknak köszönhetően, hanem a modern technikai eszközök egyre szélesebb körű alkalmazásában is. Cél, hogy egységessé váljon a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálás, amelynek egyik alapköve a Telefonos Ügyfélszolgálat megújítása.