Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
2012. február 02.
A 2012. január 1-jén hatályba lépett új Alaptörvényben foglaltak szerint hazánk neve Magyarország. Ennek megfelelően az állam által kiadott közokiratokon Magyar Köztársaság helyett, Magyarország elnevezés áll majd.
2012. február 01.
Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter miniszteri biztossá nevezte ki Vetési Ivánt, a KEK KH elnökét.
2012. január 30.
Megváltoztak az egyéni vállalkozással kapcsolatos szabályok 2012. január 1-jétől. Az egyéni vállalkozó csak azokat a tevékenységi köröket veheti fel, amelyeket ténylegesen gyakorol, és szigorodik az egyéni vállalkozói tevékenység hatósági ellenőrzése is.
2012. január 20.
2012. január 17-én Korsós Tamás rendkívüli meghatalmazott nagykövet és Vetési Iván, a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) elnökének jelenlétében hatvanan tettek ünnepélyes keretek között állampolgársági esküt Magyarország Főkonzulátusán, Szabadkán.
2012. január 16.
2012. január 1-jétől új eljárásrend lépett hatályba az útlevél ügyintézésben. Eszerint lehetőség van arra, hogy az útlevelet a jelenlegi harminc napos ügyintézési idő mellett 7 napos, 3 napos vagy akár 24 órás ügyintézési idővel igényeljék az ügyfelek.
2012. január 02.
Kormányrendeletben módosították az ügyfélkapukhoz tartozó jelszavak lejárati idejét, így 2012. január elseje után is hozzáférhet személyes ügyfélkapujához az a közel 300 ezer felhasználó, aki elmulasztotta módosítani jelszava lejárati idejét.
2011. december 21.
2012. január 1-jétől a járműnyilvántartásban rögzítik a jármű által futott kilométer adatot is, valamint a km-óraállás rögzítésének időpontját.
2011. december 19.
2011. december 14-én tartotta a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala a Felhasználói Fórum évzáró rendezvényét kiemelt partnerei, a társintézmények valamint a felügyeletet ellátó szervek vezetőinek részvételével.
2011. december 8.
Az okmányirodai ügyek személyes intézésekor lehetőség van bankkártyával befizetni az eljárási költséget. Az ügyintézés így sokkal gyorsabb és kényelmesebb, mint a „sárga csekkes” készpénz-átutalási megbízással teljesített fizetés esetén. További előny, hogy az okmányirodai bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége nem az ügyfelet terheli.
2011. december 5.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz igazodva módosul.