Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Központi elektronikus fizetési megoldás (e-Fiz)
Központi elektronikus fizetési megoldás (e-Fiz)

Projekt kódja: EKOP 2.1.1-07-2008-0001

Egységes elektronikus megoldás

A központi Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) kialakításával az egyes ügyintézési szolgáltatások „ellenértékének” (illetékek, díjak stb.) kiegyenlítése a fizetések jellegéhez illeszkedő, egységes megoldás segítségével elektronikusan történhet. Az állampolgárok és a gazdálkodók elektronikus úton regisztrációs teher és betanulás nélkül teljesíthetik az állammal szemben fennálló befizetési kötelezettségeiket.

Kevesebb tranzakció és költség. Az elszámolási rendszer célkitűzése, hogy lehetővé váljon az egy ügyhöz tartozó jogosultaknak történő befizetések egy tranzakcióval való kezelése, így csökkenthető a tranzakciók száma és költsége. Az otthonról intézhető online fizetésre elsőként 2013. március 26-tól a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) Igazságügyi Fizetési Portálján nyílt lehetőség, a cégbeszámolók benyújtásához kapcsolódó fizetési kötelezettségek teljesítése során.

A központi elektronikus fizetési szolgáltatás az intézményi szakrendszerek számára lehetővé teszi az elektronikus és hagyományos ügyintézéshez illeszkedő elektronikus fizetési módok (POS, VPOS, házi banki megoldás) felkínálását az ügyfelek számára, garantálja a befizetett díjösszegek célszámlákra történő eljuttatását. A projekt módszertani támogatását és az operatív projektvezetést a KIFÜ látta el.

POS – Point Of Sale – bankkártyás fizetés terminálnál

VPOS – Virtual Point Of Sale – Fizetés a hivatal által megadott online banki megoldáson keresztül

Házi bank – Az ügyfél saját online banki felületén keresztüli fizetés

A projekt 2013. augusztus 31-én lezárult.

Támogatás összege: 3.986.724.640 Ft

Konzorciumi tagok::Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (konzorciumvezető), Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség – Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály
H-1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.

Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu
www.kifu.gov.hu/kifu