A projekt célja a kormányablakok hálózati hátterének fejlesztése és az okmányirodák működéséhez szükséges kiegészítő eszközök és szolgáltatások biztosítása.
Mindez a következőképpen valósult meg:
Az Integrált ügyfélszolgálatok interoperábilis informatikai infrastruktúrájának kialakítása tárgyú EKOP-2.1.15-2012-2013-0001 számú projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg, az Új Széchenyi Terv (ÚSZT) Elektronikus Közigazgatás Operatív Program (EKOP) keretében. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege 800 000 000 forint.
A projekt fizikai zárása: 2015.05.31.
Konzorciumvezető: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Forrás: 405 789 052 Ft
Konzorciumi Partnerek:
Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Forrás: 394 210 948 Ft
Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség - Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztálya,
H-1077 Budapest, Wesselényi utca 20-22
Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu
www.nisz.hu