Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
A KEK KH szervezetfejlesztési projektje
A KEK KH szervezetfejlesztési projektje

Projektkód: ÁROP-1.2.18/A-2013-2013-0011

A KEK KH a Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program által kitűzött célok megvalósítása érdekében indul az ÁROP 1.2.18 Szervezetfejlesztési Programban. A Program deklarált célja, hogy oly módon kíván hozzájárulni a közigazgatási szervezetrendszer teljesítményének növekedéséhez, hogy öt területen kínál célzottan közigazgatásra szabott szervezetfejlesztési célú fejlesztéseket.

A szervezetfejlesztési projekt elsődleges célja, hogy növelje a Hivatal működési hatékonyságát a projekt felhívásban szereplő öt fő beavatkozási terület fejlesztésével, a beavatkozási területek és a kapcsolódó módszertani eszközök meghatározásával, az egységes elvek és módszerek mentén történő, fenntartható, folyamatos működés-fejlesztés megvalósulása érdekében, amely magában foglalja:

  • a szervezet teljesítményének mérését és értékelését a szervezetre testre szabott teljesítmény indikátorok segítségével,
  • működőképes belső folyamatok kialakítását és továbbfejlesztését,
  • a szervezeti tudás hatékony feltérképezését, kiaknázását és megtartását, valamint
  • a folyamatosan változó környezethez alkalmazkodni tudó, és
  • önértékelő és önfejlesztő szervezeti gyakorlat és szervezeti kultúra kialakítását.
  • Bankkártyás fizetéshez kiegészítő POS terminálok beszerzése, mely során a növekvő bankkártyás fizetési igények kielégítése, az ügyintézők elegendő számú POS terminállal való ellátása is megvalósul.

A projekt fókusza a hatékonyabb és gazdaságosabb erőforrás-felhasználást, a jobb teljesítményt, szolgáltatási színvonalat eredményező teljesítmény- és folyamatmenedzsment módszerek és az ezeket támogató változás-, projekt-, tudás- és minőségmenedzsment módszerek Hivatal-specifikus meghatározása, a Hivatali szükségletekre történő testre szabása, valamint alkalmazásuk szervezeti hátterének támogatása.

Forrás: 30 000 000 Ft

Projekt megvalósítás: 2013.10.01 – 2014.04.30.

Projekt fizikai zárása: 2014.04.30.

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség – Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály
H-1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.

Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu