Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Telefonos ügyfélszolgálat megújítása

A telefonos ügyfél kiszolgálási rendszer segítségével a projekt eredményeként a közigazgatási és elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat igénybevevő ügyfelek, valamint az ügyfélszolgálati feladatokat is ellátó központi közigazgatási szereplők számára olyan, a hét minden napján 0-24 órában működő, több csatornán - normál és VoIP telefon, e-mail, fax, sms, chat, illetve fórum - elérhető műszaki infrastruktúra jött létre, amely a közigazgatás és az ügyfelek közötti hatékony, kétirányú és egységes színvonalú ügyfélszolgálati kommunikációnak az alapja.

Az Ügyfelek Napi 24 órában, az ország bármely pontjáról gyorsan és egyszerűen juthatnak információhoz a közigazgatási eljárásokról és az ügyintézési folyamatokról.

A projekttel megvalósult ügyfélbarát megoldások kényelmesebbé és gyorsabbá teszik a folyamatokat, és az ügyfelek számára lehetőséget teremtenek arra, hogy ügyeik intézését rugalmasabban illeszthessék munkaidejükhöz, napi életritmusukhoz.

A 1464/2013. (VII.24.) Korm. határozatnak eleget téve, a közigazgatási eljárások és a közigazgatás elérésének egyszerűsítése, ezáltal az ügyfelek minél gyorsabb, hatékonyabb, ügyfélbarát kiszolgálása érdekében a megújult Kormányzati Ügyfélvonal 2013. december 1-jén megkezdte működését, a 1818 telefonos ügyfélszolgálat sikeresen elindult. 2014. január 2-án az egyszerűsített foglalkoztatás bejelentés 185-ös hívószámhoz tartozó szolgáltatásokat is a Kormányzati Ügyfélvonal sikeresen átvette.

A Telefonos ügyfélszolgálat megújítása tárgyú EKOP-2.1.14-2011-2011-0001 számú projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg, az Új Széchenyi Terv (ÚSZT) Elektronikus Közigazgatás Operatív Program (EKOP) keretében. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
911 239 283 forint.

A projekt fizikai zárása: 2014.09.30.

Kedvezményezett:
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
H-1094 Budapest, Balázs Béla u. 35.
www.kekkh.gov.hu

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség – Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály.
H-1077 Budapest, Wesselényi. u. 20-22.

Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu

www.1818.hu