Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Integrált kormányzati ügyfélszolgálati rendszer kialakítása a Közép-magyarországi régióban

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg, az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Elektronikus Közigazgatás Operatív Program (EKOP) keretében. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege 151 300 000 Ft.


Az "Integrált ügyfélszolgálati rendszer a Közép-magyarországi régióban" tárgyú EKOP-3.2.1-10-2010-0001 számú projekt keretében megtörtént a Kormányablakok kiépítése. 2011. január 3-tól olyan rendszer működik, amely a hagyományos ügyfélszolgálaton túl, a kiemelt ügyek tekintetében teljes körű, irányított tájékoztatást nyújt az államigazgatási ügyintézés lehetőségeiről, és szolgáltatásait egységes színvonalon, egyenlő hozzáférést biztosítva nyújtja.

A projekt eredményeként Pest megyében és a fővárosban 7 ügyfélszolgálat jött létre, ahol -  egységes arculat mellett - a megyei kormányhivatalok állományába tartozó ügyintézők  látják el a feladatokat.

A projekttel induló egységes kormányzati ügyfélszolgálati rendszer kiépítése hosszú távon lehetővé teszi az ügyintézési kompetenciák teljes integrálását. Ezzel ügyfélbaráttá teszi a szolgáltatást, és a rendelkezésre álló szűkös anyagi erőforrások takarékosabb és eredményesebb felhasználását teszi lehetővé.

Kedvezményezett:
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
H-1094 Budapest, Balázs Béla u. 35.
www.kekkh.gov.hu

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség – Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály
H-1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.

Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu