Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Elektronikus ügysegédi rendszer kialakítása
Elektronikus ügysegédi rendszer kialakítása

Projekt kódja: EKOP- 2.1.11-10-2010-0001

A projekt fő célja a 2011. január 1. napjával induló kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáinak kialakítása, amely magában foglalja a helyiségek kialakítását, valamint a kapcsolódó informatikai beszerzéseket is. A projekt költségvetése a KEK KH, a KIM, az NKI és a kormányhivatalok között került megosztásra. A pályázat lényege ezen forrás EU-s finanszírozásának biztosítása.

Konzorciumvezető: KIM

Közreműködő szervezet:
Miniszterelnökség – Közigazgatási Programok Lebonyolítási Főosztály
H-1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.

Hivatkozások:
www.palyazat.gov.hu
www.kormany.hu/hu/kulugyminiszterium