Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Köszöntő
Üdvözlöm a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala honlapján!

Hivatalunk a központi, hiteles nyilvántartások -többek között a személy és lakcímadat-, közúti közlekedési-, bűnügyi nyilvántartások- adatkezelőjeként és adatfeldolgozójaként Magyarország közigazgatási intézményrendszerének meghatározó szervezete. A Magyary Zoltán Közigazgatás-Fejlesztési Programban foglaltaknak megfelelően a Hivatal munkájának fontos része az e-közigazgatási szolgáltatások körének bővítése és minőségének javítása. Hivatalunk kiemelt célja az ügyfélközpontúság erősítése, a gyors és hiteles tájékoztatás, valamint a jogszabályoknak megfelelő, magas színvonalú ügyintézés és az ehhez kapcsolódó biztonságos és pontos adatkezelés.
Az egész országra kiterjedő informatikai hálózatunkon keresztül szolgáltatásokat és támogatást biztosítunk többek között a választások sikeres lebonyolításához, az okmányirodák működéséhez, az anyakönyvvezetők tevékenységéhez, és a Kormányablakok integrált ügyfélszolgálatainak munkájához.


Dr. Ignácz István
elnök