Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnt. Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy jelen weblap archív honlapként működik, tartalma nem frissül. Kérjük, hogy az aktuális információért keresse fel az illetékes jogutódok által működtetett honlapokat (nyilvantarto.hu, web-lak.hu, kormanyhivatal.hu). Okmányügyeiket változatlanul, személyesen a kormányablakokban (Részletes információ: https://kormanyablak.hu/hu) és az okmányirodákban, interneten a „Webes Ügysegéd” segítségével intézhetik, valamint ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatással 0-24 órában a 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonal áll a rendelkezésükre.
Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatás
Általános információ
A Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások (SZEÜSZ-ök) az e-ügyintézés legfontosabb keretét biztosíthatják a jövőben, azaz gyakorlati alkalmazásuk a hatóságok számára lehetőséget, de egyben eszközt is nyújt folyamataik – az azonosítástól kezdve a dokumentum/irat/kérelem benyújtásán át, a nyilvántartásokból történő adatszolgáltatásig – akár teljes körű elektronizálására, leképezve a jelenlegi személyes ügyintézés egyszerűsített eljárásának legfontosabb lépéseit.
A www.kekkh.gov.hu/rendelkezes címre kattintva tájékozódhat a KEKKH működtetésében lévő SZEÜSZ-ökhöz kapcsolódó legfontosabb tudnivalókról.
Csatlakozási lehetőség szervezetek részére
Amennyiben egy szervezet, hatóság úgy gondolja, hogy csatlakozni szeretne a létrehozott Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokhoz (SZEÜSZ), az erre a célra rendszeresített kérelem kitöltésével, és beküldésével tudja jelezni szándékát.