2019. május 31.

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy karbantartás miatt az egyéni vállalkozók nyilvántartásának nyilvános lekérdező felülete 2019. június 05. (szerda) 20:30 és 2019. június 06. (csütörtök) 01:30 között nem lesz elérhető.
Megértésüket köszönjük! Belügyminisztérium, Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság.

2018. január 17.

A Szabálysértési Nyilvántartó Rendszerben (a továbbiakban: SZNYR) tárolt adattartalom közhitelességének biztosítása és a központosított bírságkezelés elindítása érdekében az elmúlt időszakban többször módosításra került a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény, valamint a kapcsolódó végrehajtási rendeletek.

Figyelemmel a jogszabályi változásokra a helyszíni bírság kiszabására jogosult adatszolgáltatásra kötelezett szervek részére új NOVA ESZNYR rendszer került kifejlesztésre. A rendszer előnye, hogy a folyamat elején elhelyezkedő önkormányzatok részére is biztosítja a jogszabályban meghatározott adattartalom továbbításának lehetőségét.

A fentiek értelmében az SZNYR rendszer korábbi felhasználói közül a kormányhivatalok, járási hivatalok foglalkoztatási szakterületei, bíróságok, ügyészségek, adó és vámigazgatási szervek, katasztrófavédelem, rendőri szervek, büntetés-végrehajtási szervek továbbra is a már jól ismert felületet használhatják. Részükre új, általános adattartalmú jogosultság igénylő lap került kihelyezésre a nyilvantarto.hu weboldal, Ügyintézés menüpontjában.

Az önkormányzatoknak és a kapcsolódó önkormányzati közterület-felügyeleteknek, valamint a közlekedési felügyelőségeknek azonban az új NOVA-ESZNYR rendszer használata szükséges, részükre új jogosultság igénylő lapok kerültek kialakításra, amely a NOVA –ESZNYR HB felületen tölthető le.

A közterület-felügyeletek helyszíni bírság nyomtatványainak és csekkszelvényeinek gyártására vonatkozó tájékoztató

Nemzeti Parkokra vonatkozó HB nyomtatványok és csekkszelvény előírások

2017. december 1.

2017. december 4-e után a Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság Schengeni és Felhasználó-támogatási Főosztály, Jogosultság-kezelési Osztálya látja el teljes körűen az SZNYR jogosultságkezelési feladatait további értesítésig a   jogosultsag.hd@bm.gov.hu e-mail címre beküldött jogosultságigénylő adatlap alapján.

2017. július 18.
2017. július 1-jétől újra megnyílt a magyar állampolgárok számára az ún. turizmus alatti ideiglenes munkavállalásra jogosító vízum (Work and Holiday visa) kiállítására meghatározott évi maximum 200 fős keret.
2017. január 13.
2017. január 1-én lépett hatályba a Magyarország Kormánya és Ausztrália Kormánya között az ideiglenesen munkát vállaló turisták programjáról szóló Egyetértési Megállapodást kihirdető 2016. évi XCVIII. törvény (a továbbiakban: Megállapodás), ezáltal megnyílt a lehetőség a két ország állampolgárai részére, hogy egy évet meg nem haladóan tartózkodjanak a másik fél területén, és - a Megállapodásban meghatározott feltételek teljesítése esetén - ideiglenesen munkát is vállaljanak úgy, hogy tartózkodásuk célja elsődlegesen nem keresőtevékenység folytatása, hanem turizmus.
2016. december 23.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány az 1312/2016 (VI.13.) Korm. határozatával döntött arról, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala jogutódlással 2016. december 31 - ével megszűnik.
2016. november 30.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Személyes Ügyfélszolgálat év végi nyitva tartása az alábbiak szerint alakul
2016. november 22.
Már az OkmányApp mobil applikáción keresztül is elérhető a tavaly októberben indított online Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás. A Webes Ügysegéden elérhető szolgáltatás segítségével szerezhetünk információkat a megvásárolni kívánt gépjármű kilométeróra-állásával, eredetiségével, tényleges állapotával kapcsolatban. A használtautó-vásárlók körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatást idén október végéig az állampolgárok összesen közel 50 000 alkalommal vették igénybe a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalánál (KEKKH).
2016. október 03.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálata 2016. október 15-én (szombat) 08:00-tól 20:00-ig tart nyitva. 2016. október 23-án (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás, 3 napos és a 7 napos eljárásban igényelt, elkészült útlevelek átvétele lehetséges 8:00-tól 13:30-ig. 2016. október 31-én (hétfő) és november 1-jén (kedd) az ügyfélfogadás szünetel. Ezeken a napokon kizárólag a 24 órás, 3 napos és a 7 napos eljárásban igényelt, elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08:30-tól 19:30-ig.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket továbbá, hogy a Magyar Autóklubban 2016. október 31-én (hétfő) és november 1-jén (kedd) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. szeptember 29.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán 2016. október 02-án (vasárnap) meghosszabbított nyitva tartás lesz 8:00-tól 19:00-ig. Ezen a napon 14:00-től 19:00-ig kizárólag a népszavazással összefüggő ügyek intézésére lesz lehetőség, így lakcímkártya pótlására, valamint ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására abban az esetben, ha valaki semmilyen érvényes személyazonosító okmánnyal (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezető engedély) nem rendelkezik.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4