2016. május 05.
Rohamos ütemben növekszik az online közigazgatási szolgáltatások népszerűsége: az elmúlt évben több mint 200 ezer okmányirodai ügy – például erkölcsibizonyítvány- vagy útlevéligénylés – indult el elektronikusan, nyolcszor több, mint 2013-ban – mutattak rá az elektronikus közigazgatási fejlesztésekért felelős Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) szakértői. Ezzel párhuzamosan az utóbbi két évben harmadával emelkedett az online ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapuk száma az országban, jelenleg közel minden negyedik magyar állampolgár élhet az internetes okmányügyintézés lehetőségével.
2016. május 02.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 15-én (vasárnap) és május 16-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. április 22.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. május 1-jén (vasárnap) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. április 20.
Töretlen a népszerűsége a Hanna, Anna, Jázmin kislányneveknek. Az elmúlt 6 év adatait tekintve az Anna név az örök második, a Csenge és a Réka lecsengőben, míg a Luca és a Zoé egyre közkedveltebb. A fiú neveknél sincs változás a dobogós nevek listájában: a Bence, Máté és Levente neveket adták leggyakrabban a szülők az újszülötteknek.
2016. április 06.
A meghatalmazásokhoz sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. Akár egy egyszerű telefonhívással is készíthetünk meghatalmazásokat az okmányirodai vagy a kormányablakos ügyintézéshez a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) új fejlesztésének köszönhetően. Az úgynevezett részleges kódú telefonos azonosítás bevezetésével több mint 80 ügytípushoz, többek között a gépjárművel, útlevéllel és a személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyekhez kapcsolódóan adhatunk telefonon meghatalmazásokat, amelyekhez immár sem tanúkra, sem papíralapú formanyomtatványokra nincs szükség. A telefonos ügyintézés feltétele mindössze annyi, hogy az állampolgárok egy alkalommal egy okmányirodában vagy kormányablakban személyesen igényeljenek egy egyedi azonosító számsort, és hozzájáruljanak, hogy telefonon is intézhessék ügyeiket.
2016. március 21.
2016. március 16.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton 2016. március 27-én (vasárnap) és március 28-án (hétfő) az ügyfélfogadás szünetel.
2016. március 02.
Az ingatlanokkal kapcsolatos visszaélések és cégügyletekkel kapcsolatos jogsértések visszaszorításával foglalkozó Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer (JÜB2) működését és zavartalan használatát a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala az alábbi tanácsokkal segíti.
2016. február 25.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálaton
2016. március 15-i ünnep körüli időszakban a ügyfélfogadás a következők szerint alakul:
2016. február 01.
Hivatalunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kérésére vett részt a 2016. január 21. és 23. között rendezett Szakkiállításon. A részvétel célja az Ügyfélkapu regisztráció, illetve a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA) regisztráció mellett a KEKKH által nyújtott szolgáltatások – többek között OkmányApp, Webes Ügysegéd, Gépjárműadat-lekérdező – népszerűsítése, a Hivatal általános tevékenységének, egyéb szolgáltatásainak bemutatása volt.