2015. október 12.
A KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán (1133 Budapest, Visegrádi utca 110.) 2015. október 23-án (péntek) az ügyfélfogadás szünetel. Ezen a napon kizárólag a 24 órás és a 3 napos eljárás során elkészült útlevelek átvétele lehetséges 08.00-20.00-ig.
2015. szeptember 29.
Lezárult az „Oktatási és kormánytisztviselői funkciókat támogató kártyarendszer kiépítése” elnevezésű kiemelt projekt, amelynek keretein belül megvalósult a Nemzeti Egységes Kártyarendszer (NEK). A fejlesztés során kialakított új rendszer egyetlen kártyához több funkció (diákigazolvány, közlekedési kártya, stb.) hozzárendelését teszi lehetővé. „Ez azt jelenti - mondta Nagy Lajos, a KEKKH elnökhelyettese-, hogy az „egy kártya, egy alkalmazást” felváltja egy új, felhasználóbarát kártyarendszer, amelyben az eddigi különböző elektronikus kártyával igénybe vehető alkalmazások egyetlen kártyára integrálhatóak.” A Nemzeti Egységes Kártyarendszer további előnye, hogy az szolgáltatások köre folyamatosan bővíthető anélkül, hogy új kártyát kellene igényelni.
2015. szeptember 11.
Elindult a KEKKH egyik hiánypótló alkalmazása, amely a gépjárművekkel kapcsolatos kulcsadatok azonnali lekérdezését teszi lehetővé. A Gépjárműadat-lekérdező szolgáltatás célja, hogy a használtautó vásárlás során minden olyan, az adott gépjárműre vonatkozó adatot, könnyen és gyorsan megismerhessen a leendő tulajdonos, amely csökkentheti a vásárlás kockázatait. Mindez megoldást kínálhat a visszatekert kilométerórák és a trükkös használtautó nepperek ellen is.
2015. július 29.
A nyár leginkább várt időszaka a nyaralásé, ekkor tudjuk kipihenni egész éves fáradalmainkat, ezért azt szeretnénk, ha minden a lehető legjobban sikerülne. Az utazás előtti teendők miatt többen akkor érezzük biztonságban magunkat, ha listát készítünk. Feladatlistánkról semmiképp se maradjon le az úti okmányok ellenőrzése! Szerencsére akkor sem kell kétségbe esnünk, ha megfeledkeztünk útlevelünk érvényességének ellenőrzéséről, és csak az utazás előtti napokban derül ki, hogy az lejárt.
2015. július 16.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala idén is részt vesz az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozóján (EFOTT). A fesztivál időtartama alatt teljesen elektronizált, színes és szórakoztató programokkal várják a KEKKH munkatársai az e-közigazgatás iránt érdeklődőket.
2015. június 25.
A Teljes körű ügyfél-azonosítás projekt eredményeként létrejött nyilvántartások és szolgáltatások alapvetően fogják megváltoztatni az elektronikus ügyintézést a közigazgatásban – jelentette be közös sajtótájékoztatóján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH), a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ Zrt.) és az IdomSoft Zrt. alkotta konzorcium. A mintegy 2,1 milliárd forintnyi európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés lehetővé teszi az elektronikus, távoli ügyintézés kialakítását azokban az esetekben, amelyek nem követelik meg a személyes megjelenést.
FIGYELEM!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy megkezdődött az országosan egységes kormányzati ügyfélszolgálati hálózat kialakítása, amely számos okmányirodai ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendjét, működését is érinti. A zavartalan ügyintézés érdekében kérjük, olvassa el bővebb tájékoztatónkat.

Veszprém megye Zala megye Vas megye Somogy megye Budapest Főváros Pest megye Győr-Moson-Sopron megye Baranya megye Tolna megye Komárom-Esztergom megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Csongrád megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Heves megye Nógrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye