Nyomtatás

Ügyfélközpont

Fogalmak

Elektronikus aláírás

Az elektronikus aláírás egy elektronikus dokumentumhoz azonosítás céljából logikailag hozzárendelt és azzal elválaszthatatlanul összekapcsolt elektronikus adat, illetve dokumentum.

Azonosítás: Az elektronikus aláírás útján történő azonosítás során a hatóság ellenőrizteti az elektronikus aláíráshoz kapcsolódó tanúsítvány adott személyhez rendelhetőségét, a tanúsítvány érvényességét, valamint az elektronikus aláírással rendelkező személy természetes személyazonosító adatait.

Logikai hozzárendelhetőség: Elektronikus aláírás-létrehozó eszközön az aláírás-létrehozó adat elhelyezése.

 


 

Kapcsolódó oldalak:

 

Hogyan regisztrálhatom magam elektronikus aláírással?
Mit kell tennem az elektronikus aláírás igényléséhez?
Melyek azt Ügyfélkapu által elfogadott elektronikus tanúsítványok?

 

Bezárás