Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

E-ügyintézés

Elektronikus ügyintézés kezdeményezése nélküli időpontfoglalás

A személyes ügyfélkapu nyitásának feltétele - amennyiben nem rendelkezik legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással - az Ön személyének azonosítása.
Ehhez bármelyik okmányirodában, vagy a személyi adat- és lakcímnyilvántartás központi szervénél (a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által üzemeltetett Központi Okmányirodában, valamint az Ügyfélközpontban) személyes megjelenésére és személyazonosítására alkalmas okmányainak bemutatására, valamint egy elektronikus levelezési címre van szükség. Az ügyfélkapu regisztrációt kezdeményezheti a Kormányzati Portálon található adatlap kitöltésével, ideiglenes regisztrációhoz. Az ideiglenes ügyfélkapu 30 napig érvényes, melynek lejárta előtt kell felkeresnie az okmányirodát véglegesítés céljából.
Lehetősége van időpontot foglalni a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) nyitófelületén, az „Ügyintézés” menüpont alatt, az „internetes okmányiroda” címre kattintva, az „Időpontfoglalás okmányirodába” szolgáltatás indításával.
Az „Időpontfoglalás megkezdése” után választhatja ki a megyét, az okmányirodát, majd a „Tovább az ügycsoport kiválasztásához” lehetőség után az ügycsoportot és azon belül a konkrét ügyet.
Ezt követően a „Tovább az időpont kiválasztásához” lehetőséget választva eljut az Ön által választott okmányiroda virtuális felületére. Ezen a felületen a rendszer által felkínált 2 órás idősávok valamelyikét kijelölve, az „ügyfél nevének” megadása és az ellenőrző kép beírását követően az „Időpontfoglalás” gombra kattintva, visszaigazolást kap e 2 órás idősávon belüli szabad, lefoglalható, pontos időpontról.
Javasoljuk, hogy a képernyőn megjelenő adatokat szíveskedjék feljegyezni, az ügyintézés során szüksége lehet rá. Abban az esetben, ha ideiglenes regisztrációval foglalt időpontot, akkor elektronikus levélcímére kap visszaigazolást a foglalásról.
A „Befejezés” gombra kattintva hagyhatja jóvá a foglalást.
A lefoglalt időpontban fogják Önt várni az okmányirodában.


Az elektronikus ügyintézés kezdeményezése nélkül az időpontfoglalás  történhet:  
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011