Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

Welcome

My colleagues and me are pleased to welcome to the website of the Client Service Centre of the Central Office for Administrative and Electronic Public Services.

The Client Service Centre has been opened for the public as of 22 February 2006 at 55 Andrássy Street, Budapest. The purpose of its establishment is to provide equal access to the public services, popularizing e-administration and creating an unimpeded centre, which could serve as an exemplary solution further on, for the operation of e-Hungary spots and other client centres.    

In the Client Service Centre we offer Internet access to current users and future clients and they are given the necessary orientation concerning e-administration. We conduct the client-gate (e-gate) registration procedure, clients may start using the electronic administration facilities in the Document Service Centres, including the reservation of appointment dates and they may resort to the services of the Government Portal as well. Our colleagues provide information on the personal administration process, and clients also have the opportunity to orientate themselves about the contact details, opening hours and operation methods of the client services of the Document Service Centres, as well as to obtain the brochures supporting the e-administration, that are also available in Braille version for the blind and visually impaired people. Our website is unimpeded for all visitors.

We believe that all those who visit this website or the Client Service Centre may find and acquire every information they consider important. Your comments and suggestions are always welcome. If you have questions, please contact us by using any of the availabilities listed below:

E-mail:

ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu

Phone:

+36-1-273-4800

Fax:

+36-1-441-1319

Address:

55 Andrássy Street, 1062 Budapest

Iván Vetési

1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011