Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

E-ügyintézés

Elektronikus ügyintézés kezdeményezése az XR-ben

Ügyintézés kezdeményezésére az ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleknek van lehetőségük, az alábbi lépések szerint:

A Kormányzati Portál felületén (www.magyarorszag.hu) felhasználói neve és jelszava megadásával az Ügyfélkapun bejelentkezve,az „Ügyintézés” menüpont alatt az „internetes okmányiroda” címre kattintva,az „Okmányirodai ügyindítás” szolgáltatást választva azok az ügytípusok jelennek meg, amelyekben az ügyindítás lehetséges. A megfelelőt kiválasztva kattintson a „Tovább” gombra,az „Elektronikus ügyintézésbe kapcsolt ügyek listája” rovatba jelölje be az Önnek megfelelő ügyfajtát, majd kattintson a „Tovább” gombra.Az „Illetékes szervezet kiválasztása” „Megyék listája” elnevezésű felületen jelölje be a megyét, és kattintson a „Tovább (lehetséges okmányirodák listája)” gombra, (Lakcímváltozás ügyek és anyakönyvi ügyek esetében az anyakönyvi esemény helye szerinti, valamint az új lakcím helye szerinti illetékes okmányirodát ajánlja fel a rendszer automatikusan). Az „Illetékes szervezetek listája” felületen a „Szervezet adatai”-t kijelölve, majd az „Okmányiroda kiválasztás” gombra kattintva választhatja ki az okmányirodát.A megjelenő elektronikus adatlapot kitöltve, majd az „Ügy indítása” gombra kattintva fejezheti be az ügyintézés kezdeményezést. Ezt követően a rendszer felajánlja az időpontfoglalás lehetőségét.Önnek lehetősége van arra is, hogy befejezetlen ügyét elmentse és folytassa egy Ön által választott időpontban. Válassza ki az „Ügymentés vázlatként” gombot. Az elmentett ügyének folytatására 5 nap áll rendelkezésére.
A rendszer visszaigazolást küld a 2 órás idősávon belül megadott pontos időpontról, továbbá az ügyintéséhez szükséges iratokról, fizetendő illetékekről az e-mail címére. Ebben az időpontban várják Önt az okmányirodában.

 

E-ügyintézés Teljes elektronikus ügyintézésbe bevont ügytípusok   Az elektronikusan előkészíthető ügyek listája
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011