Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

Letölthető dokumentumok


Egyéni vállalkozással kapcsolatos letölthető nyomtatványok

Az egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló 2009. évi CXV. törvény (Evectv.), valamint a kapcsolódó végrehajtási rendeletek - 2010. január 1-jei hatályba lépésüket követően -  a tevékenység megkezdésének bejelentése kivételével megszüntetik az okmányirodákban történő személyes ügyintézés lehetőségét. Az egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének bejelentése marad az az egyedüli ügytípus, amely mind személyesen az okmányirodában, mind pedig elektronikus úton intézhető lesz.

2010. január 1-jét követően a változás-bejelentési, a szünetelés, illetve megszüntetés bejelentési ügyek kizárólag elektronikus úton – erre szolgáló elektronikus nyomtatványok igénybevételével – az Ügyfélkapun keresztül kezdeményezhetőek.

Ezen időpontot követően a vállalkozói igazolvány kiváltása a tevékenység megkezdésének és folytatásának nem feltétele, az csak az ügyfél (egyéni vállalkozó) kérésére kerül kiállításra. A 2010. január 1-jét megelőzően kiadott vállalkozói igazolványok a bennük foglalt adatok megváltozásáig, illetve visszavonásukig továbbra is érvényesek maradnak.

A nyomtatvány letöltésének és kitöltésének folyamata a következő:

Kérjük első lépésként töltse le ÁNYK – t (Általános Nyomtatványkitöltőt Alkalmazás) az alábbi helyről:

Általános nyomtatványkitöltő alkalmazás

Következő lépésként válassza ki az egyéni vállalkozói tevékenységének székhelyéhez (tevékenység kezdés bejelentése esetén a választott székhelyéhez) kapcsolódó okmányirodát honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjának segítségével.

Ezt követően válassza ki mely típusú nyomtatványt (tevékenység megkezdése illetve változás bejelentés) szeretne használni, majd töltse le a fentiekben kiválasztott okmányirodához kapcsolódó nyomtatványt.

Az alábbiakban találhatja a tevékenység megkezdésének bejelentéséhez, illetve a változás bejelentéséhez (értve ez alatt a tevékenység szüneteltetését és megszüntetését is) kapcsolódó nyomtatványokat okmányirodák szerinti bontásban.

Az egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének bejelentése(vállalkozás indítása)

Változás bejelentés - működő vállalkozás esetén(szüneteltetés, megszüntetés bejelentése is)

A kiválasztott nyomtatványt le kell mentenie a számítógépre, majd az ÁNYK program segítségével megnyitva kitölteni ( a kitöltési útmutató segítségével).

A kitöltött űrlapokat az Ügyfélkapuba (http://www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu) történő bejelentkezést követően az Általános dokumentumfeltöltő alkalmazás oldalán töltheti fel

Részletes tájékoztató a nyomtatványok kitöltésének és beküldésének folyamatáról

A folyamathoz kapcsolódó kérdéseivel, észrevételeivel kérjük forduljon a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központhoz a 189-es zöld számon, vagy a 189@ugyfelvonal.hu e-mail címen.

Hatósági bizonyítvány iránti kérelem és kitöltési útmutató egyéni vállalkozók részére

 

Ügyfélközpont      
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011