Ügyfélközpont

E-ügyintézés

Értesítés küldés okmányok érvényességi idejének lejártáról

Az ügyfélkapuval rendelkező polgárok részére új, ingyenes szolgáltatás került (2008. januárjától) bevezetésre, melynek keretében, e-mailben, a felhasználó ügyfélkapu nyilvántartásban szereplő e-címére értesítés kerül kiküldésre az okmányai érvényességi idejének lejártáról. A szolgáltatás minden ügyfélkapuval rendelkező részére automatikusan beállításra került, az indulástól kezdődően a regisztráció alkalmával igényelhető.
Az értesítést három alkalommal, az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal (útlevél esetén 6 hónappal), majd 1 hónappal és végül a lejárat napján kapják meg. A szolgáltatás a következő okmányokra terjed ki:

A szolgáltatás a rendelkezésre álló adatok tekintetében teljesül, valamint ha a polgár okmányán feltüntetett személyazonosító adatai megegyeznek az Ügyfélkapu regisztrációs nyilvántartásában kezelt adataival.

A lemondására illetve újbóli aktiválására, a Kormányzati Portálon (http://www.magyarorszag.hu), az Ügyfélkapuba történő bejelentkezést követően, a Saját adatok cím alatt van lehetőség.

 

Szolgáltatásaink Az Ügyfélkapuval elérhető szolgáltatások Az XR jelentése






English
Deutsche
Francaise

Keresés:


Bemutatkozás

Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Letölthető dokumentumok

Kapcsolat

Okmányirodak

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Impresszum
Látogatottság
Adatvédelmi jogok
Honlaptérkép

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Miniszterelnöki Hivatal

Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium

Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium

Szociális és Munkaügyi Minisztérium

Gazdasági és Közlekedési Minisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu