Ügyfélközpont

Ügyfélközpont

Hírek, aktualitások

További hírek a www.nyilvantarto.hu oldalon


2011. június 23.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a magyarorszag.hu portálrendszer, valamint az Ügyfélkapu szolgáltatások 2011. június 24-én (pénteken) 00.00 órától 02.00 óráig nem lesznek elérhetőek

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez a regisztráció nélküli időpontfoglalás hivatalunk honlapjáról igénybe vehető.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2011. május 26.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a magyarorszag.hu portálrendszer, valamint az Ügyfélkapu szolgáltatások 2011. május 27-én (pénteken) 00.00 órától 02.00 óráig nem lesznek elérhetőek.

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez a regisztráció nélküli időpontfoglalás hivatalunk honlapjáról igénybe vehető.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2011. április 28.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a magyarorszag.hu portálrendszer, valamint az Ügyfélkapu szolgáltatások 2011. április 29-én (pénteken) 00.00 órától 02.00 óráig nem lesznek elérhetőek.

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez a regisztráció nélküli időpontfoglalás hivatalunk honlapjáról igénybe vehető.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. december 23.

Értesítés szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy karbantartási munkálatok miatt az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer (XR) rendszer szolgáltatásai közül, 2010. december 23-án (csütörtök) 18.00 órától 22.00 óráig okmányirodai ügyindítás és időpontfoglalás szolgáltatás  Hivatalunk honlapjáról, valamint a Kormányzati Portálról (www.magyarország.hu) az ügyfélkapu regisztráció funkció sem lesz elérhető.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. december 10.

Ügyfélfogadás az ünnepek körül

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje a karácsonyi ünnepnapokhoz kapcsolódóan módosul.

Központi Okmányiroda (Budapest XIII. kerület, Visegrádi utca 110-112.):

2010. december 24. (PÉNTEK) ZÁRVA
2010. december 25. (SZOMBAT) ZÁRVA
2010. december 26. (VASÁRNAP) ZÁRVA
2010. december 31.(PÉNTEK) 8:00-tól 14:00 óráig NYITVA
2011. január 1. (SZOMBAT) ZÁRVA
2011. január 2. (VASÁRNAP) 8:00-tól 14:00 óráig NYITVA

Bűnügyi Nyilvántartó Hatóság (Budapest IX. kerület Vaskapu u. 30/A.):

2010. december 10. (PÉNTEK) 8:00-tól 12:00 óráig NYITVA
2010. december 13. (HÉTFŐ) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 15. (SZERDA) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 17. (PÉNTEK) 8:00-tól 12: óráig NYITVA
2010. december 20. (HÉTFŐ) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 22. (SZERDA) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 24. (PÉNTEK) ZÁRVA
2010. december 27. (HÉTFŐ) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 29. (SZERDA) 8:00-tól 15:00 óráig NYITVA
2010. december 31. (PÉNTEK) 8:00-tól 12:00 óráig NYITVA

Ügyfélközpont (Budapest VI. kerület Andrássy út 55.)

2010. december 11. (SZOMBAT) 8:00-tól 14:00 óráig NYITVA
2010. december 24. (PÉNTEK) ZÁRVA
2010. december 25. (SZOMBAT) ZÁRVA
2010. december 26. (VASÁRNAP) ZÁRVA
2010. december 31.(PÉNTEK) 8:00-tól 12:00 óráig NYITVA

Központi Okmányiroda PÓLUS CENTERBEN működő kirendeltsége:

2010. december 24. (PÉNTEK) ZÁRVA
2010. december 25. (SZOMBAT) ZÁRVA
2010. december 26. (VASÁRNAP) ZÁRVA
2010. december 31.(PÉNTEK) 10:00-tól 14:00 óráig NYITVA
2011. január 1-jétől a kirendeltség megszűnik

Központi Okmányiroda AUTÓKLUBBAN működő kirendeltsége:

2010. december 24-től (PÉNTEK) 2010. december 31-ig (PÉNTEK) ZÁRVA

Központi Okmányiroda Fővárosi Autópiacon működő kirendeltsége:

2010. december 23. (CSÜTÖRTÖK) 9:00-től 12:00 óráig NYITVA (sorszámkiosztással)
2010. december 24. (PÉNTEK) ZÁRVA
2010. december 25. (SZOMBAT) ZÁRVA
2010. december 26. (VASÁRNAP) ZÁRVA
2010. december 27. (HÉTFŐ) 9:00-től 12:00 óráig NYITVA (sorszámkiosztással)
2010. december 28. (KEDD) 9:00-től 12:00 óráig NYITVA (sorszámkiosztással)
2010. december 29. (SZERDA) 9:00-től 12:00 óráig NYITVA (sorszámkiosztással)
2010. december 30. (CSÜTÖRTÖK) 9:00-től 12:00 óráig NYITVA (sorszámkiosztással)
2010. december 31.(PÉNTEK) ZÁRVA
2011. január 1-jétől január 15-ig az okmányirodai tevékenység SZÜNETEL

A 189-es helyi tarifával hívható ügyfélvonal napi 24 órában tájékoztatást ad az ünnepek ideje alatt is.

Boldog, békés karácsonyt és sikerekben gazdag újévet kívánunk!


2010. december 14.

Értesítés okmányirodai kirendeltség megszűnéséről, és okmányirodai tevékenység szüneteléséről

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Központi Okmányiroda
PÓLUS CENTERBEN működő kirendeltsége 2011. január 1-jétől MEGSZŰNIK,

és az AUTÓPIACON működő kirendeltség szakmai tevékenysége SZÜNETEL
2011. január 1. és 15. között.

Okmányirodák elérhetőségeiről honlapunk okmányiroda-keresőjében tájékozódhatnak, http://www.nyilvantarto.hu/kekkh/kozos/index.php?k=okmanyirodak_hu_okmanyiroda_kereso
és érdeklődhetnek a 189-es helyi tarifával hívható ügyfélvonalon a nap 24 órájában.


2010. október 25.

Ügyfélfogadási szünet az Ügyfélközpontban, Központi Okmányirodában, valamint a kihelyezett okmányirodákban 2010. november 1-jén

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2010. november 1-jén (hétfő) Hivatalunk Ügyfélszolgálatai

a Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);
a kihelyezett okmányirodák Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),
Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykorösi út 162.),
Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.),
valamint az Ügyfélközpont (1062 Budapest, Andrássy út 55.)

zárva tartanak.
2010. november 2-án (kedd) ismét a megszokott ügyfélfogadási rendben várjuk ügyfeleinket, melyrol az Ügyfélközpont weboldalán (www.ugyfelkozpont.hu), valamint honlapunk okmányiroda-kereso menüpontjában tájékozódhat.

Megértésüket köszönjük.


2010. szeptember 06.

Értesítés szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások 2010. szeptember 7-én (kedden) 00.00 órától 03.00 óráig nem lesznek elérhetőek.

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, ügyindítás valamint az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban hivatalunk honlapjáról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. augusztus 03.

Értesítés szolgáltatás szüneteléséről

Értesítjük ügyfeleinket, hogy az Ügyfélközpont telefonos tájékoztató telefonszáma (06 (1) 273-4800) vonalhiba miatt átmenetileg nem elérhető.

A hiba elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


2010. augusztus 02.

Első adatok az elkészült okmányok sms és e-mail értésítéséről

2010. július 13-tól indult Hivatalunk új szolgáltatása, melyet az ügyfelek gyorsan megkedveltek. A szolgáltatás segítségével a polgárok sms és e-mail értesítést kérhetnek az okmányirodában igényelt személyazonosító igazolvány, útlevél és vezetői engedély okmányok tekintetében azok okmányirodába történő megérkezésére, illetve postára adásának napjára vonatkozóan.

A szolgáltatással kapcsolatos adatokat ezt követően rendszeresen, havonta közzétesszük, melyek az alábbi linkre kattintva olvashatók.

Kimutatások az elkészült személyi okmányokról szóló elektronikus értesítésekről


2010. július 13.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) és az Ügyfélkapun keresztül igénybe vehető szolgáltatások - 2010. július 17-én (szombat) 00. 00. órától 09. 00. óráig - nem lesznek elérhetőek.
Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban hivatalunk web oldaláról, regisztráció nélkül igénybe vehetik, itt.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. július 12.

Új szolgáltatás! Sms és e-mail értesítés az elkészült okmányokról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala 2010. július 13-tól az okmányirodában igényelt személyazonosító igazolvány, útlevél és vezetői engedély okmányok tekintetében az okmányok okmányirodába történő megérkezésére, illetve postára adásának napjára vonatkozó tájékoztató SMS és e-mail értesítés szolgáltatást vezet be.

Amennyiben igénybe veszik a szolgáltatást, az okmány igénylésekor megadott mobiltelefon illetve e-mail elérhetőségekre automatikus értesítést kaphatnak arról, hogy okmányuk postázásra, illetve okmányirodai átvétel választása esetén az okmányirodába bevételezésre került. Amennyiben mobiltelefonszámukat és e-mail címüket is megadják, mindkét elérhetőségre megkapják az értesítést.


2010. július 9.

Értesítés szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer (XR) fejlesztése miatt 2010. július 12-én (hétfő), 18.00 órától, 10 percig a szolgáltatások, így az időpontfoglalás és az internetes okmányiroda szolgáltatásai, sem Hivatalunk honlapjáról, sem a Kormányzati Portálról (www.magyarország.hu) nem lesznek elérhetőek.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. június 24.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) és az Ügyfélkapu - 2010. június 25-én (péntek) 00. 00. órától 02. 00. óráig - szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, az ügyindítás valamint az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban honlapunkról, regisztráció nélkül igénybe vehetik, itt.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. június 23.

Ügyfélfogadási szünet a Köztisztviselők Napján

A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 71/A.§ értelmében a Köztisztviselők Napja július 1., amely a közigazgatási szerveknél, így Hivatalunknál is munkaszüneti nap.

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2010. július 1-jén (csütörtök) a Hivatalunkban muködő ügyfélszolgálatok

a Központi Okmányiroda

(1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);

a kihelyezett okmányirodák:

 

 

Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),

 

Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),

 

Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),

 

Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.);

valamint az Ügyfélközpont

 

 

 (1062 Budapest, Andrássy út 55.)

zárva tartanak

2010. július 2-től (péntek) ismét a megszokott ügyfélfogadási rend szerint várjuk kedves ügyfeleinket, melyről okmányiroda-kereso menüpontunkban, illetve az Ügyfélközpont weboldalán tájékozódhatnak.

Szíves megértésüket köszönjük.


2010. június 08.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy informatikai beavatkozás miatt 2010. június 08-án (kedden) 13.00 órától 15.00 óráig, átmenetileg honlapunkról az okmányirodai időpontfoglalás nem lesz elérhető. A Kormányzati Portálon (www.magyarorszag.hu) az ügyindítás és időpontfoglalás a beavatkozás ideje alatt is lehetséges, itt.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

2010. június 03.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt a központi rendszer elemei közül a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) és az Ügyfélkapu - 2010. június 04-én (péntek) 22.00. órától június 05-én (szombat) 22.00. óráig - szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.

Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, az ügyindítás valamint az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban honlapunkról, regisztráció nélkül igénybe vehető, itt.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2010. március 08.

Értesítés a szolgáltatás szünetelésérõl

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk, hogy a Kormányzati Portálon olvasható üzmeltetői értesítés alapján az okmányirodai szolgáltatások jelenleg nem elérhetőek.
Az időpontfoglalás weboldalunkról igénybe vehető.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
2010. 03. 08.


2010. március 05.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk, hogy átállítás miatt 2010. március 05-én (péntek) 20.00. órától március 06-án (szombat) 08.00. óráig a központi rendszer szolgáltatásai, így a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) és az Ügyfélkapu nem lesznek elérhetőek.
Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, ügyindítás valamint az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban hivatalunk honlapjáról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.
A megújult portálrendszer próbaüzeme 2010. március 06-án (szombat) 08.00. órától március 07-én (vasárnap) 14.00. óráig folytatódik. Erről bővebb információt jelenleg az alábbi linken olvashat:

http://www.magyarorszag.hu/hirkozpont/hirek/sajtokozlemenyek/mohu_probauzem.html

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
2010. 03. 05.


2010. március 01.

Szolgáltatás szünetelése!

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer, Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) jelenleg nem elérhető, a szolgáltatásai, így az ügyfélkapun keresztül igénybe vehető szolgáltatások, az elektronikus ügyindítás jelenleg nem vehetőek igénybe. A hiba elhárítása folyamatban van.

Szíves türelmüket kérjük.


2010. február 24.

Értesítés a szolgáltatás szünetelésérõl

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk, hogy karbantartása miatt a központi rendszer elemei közül a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) és az Ügyfélkapu - 2010. február 26-án (péntek) 22.00. órától március 01-én (hétfő) 04.00. óráig - szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
Ezen időszak alatt az internetes időpontfoglalás, ügyindítás valamint az ügyfélkapu belépést igénylő szolgáltatások nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban hivatalunk honlapjáról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. december 30.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2010. január 1-jén (péntek) 22 órától január 4-én (hétfő) 23.59 óráig karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban hivatalunk honlapjáról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. december 16.

Ügyfélfogadási szünet és ügyfélfogadási rend változások a Hivatalunkban a karácsonyi - ünnepnapok kapcsán

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2009. december 24-25-26-án és 2010. január 01-jén a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

.  a Központi Okmányiroda

(1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);

.  a kihelyezett okmányirodák:

Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),

 

Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),

 

Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),

 

Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),

 

Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),

.  valamint az Ügyfélközpont

(1062 Budapest, Andrássy út 55.)

zárva tartanak.
Központi Okmányiroda, valamint kihelyezett okmányirodái ügyfélfogadása az év végi  megváltozott munkarendre tekintettel a következő időpontokban változik:

Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.),

2009. december 18. (péntek):

8.00-16.00

2009. december 19. (szombat):

8.00-13.00

2009. december 20. (vasárnap):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 23. (szerda):

Ügyintézés: 8.00-14.00
Okmánykiadás: 8.00-16.00

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 27. (vasárnap)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

Ügyintézés: 8.00-14.00
Okmánykiadás: 8.00-16.00

2010. január 01. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

Fehérvári úti kirendeltség (1119 Budapest, Fehérvári út 83.)

2009. december 18. (péntek):

8.00-16.00

2009. december 19. (szombat):

8.00-13.00

2009. december 20. (vasárnap):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 23. (szerda):

8.00-14.00

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 27. (vasárnap)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

8.00-14.00

2010. január 01. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

Lurdy ház (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.)

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

10.00 -14.00

2010. január 01. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

Pólus Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.)

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

10.00 -14.00

2010. január 01. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

Fővárosi Autópiac (1194 Budapest, Nagykőrösi 162.)

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 27. (vasárnap)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

Ügyfélfogadási szünet

2010. január 01. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2010. január 02. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2010. január 03. (vasárnap)

Ügyfélfogadási szünet

Autóklub (1043 Budapest, Berda József utca 11.)

2009. december 18. (péntek):

8.00-16.00

2009. december 19. (szombat):

8.00-13.00

2009. december 23. (szerda):

8.00-14.00

2009. december 24-től (csütörtök) -
2010. január 03-ig (vasárnap)

Ügyfélfogadási szünet

Ügyfélközpont (1062, Budapest Andrássy út 55.)

2009. december 18. (péntek):

8.00-16.00

2009. december 19. (szombat):

8.00-13.30.

2009. december 20. (vasárnap):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 23. (szerda):

8.00 -16.00

2009. december 24. (csütörtök):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 25. (péntek):

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 26. (szombat)

Ügyfélfogadási szünet

2009. december 31. (csütörtök)

8.00-16.00

2010. január 01.(péntek)

Ügyfélfogadási szünet

Egyéb esetekben az ügyfélfogadási rend változatlan, melyet honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tekinthet meg.

Megértésüket köszönjük, minden Kedves Ügyfelünknek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és eredményekben gazdag Boldog Új Évet kívánunk!


2009. november 27.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2009. november 27-én (péntek) 22 órától november 30-án (hétfő) 00 óráig karbantartás miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az a rendszer alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem elérhetőek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban regisztráció nélkül weboldalunkról is igénybe vehetik.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. november 2.

Értesítés az E-Közszolgáltatások Ügyfélközpontja szolgáltatásainak szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2009. november 09-én (hétfőn) 8.00 órától 15.00 óráig az ELMŰ értesítése alapján, a 1062 Bp. Andrássy út 55. szám alatti épületben hálózati felújítási munkát végeznek. Itt működik Ügyfélközpontunk, az áramszünet idején az ügyfélfogadás szünetel, az e-mailek és a telefonon érkező hívások (Központi Okmányiroda: 06 (1) 443-57-47, 06 (1) 443-5748; az adatszolgáltatással kapcsolatos ügyek: 06 (1) 455-6770; 06 (1) 455-6770; az elektronikus ügyintézéssel összefüggő kérdések 06 (1) 273-4800) fogadására nem lesz lehetőség.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. október 22.

Ügyfélfogadási szünet és ügyfélfogadási rend változások az október 23-i állami ünnepnap kapcsán

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2009. október 23-án (péntek) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

a Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);
a kihelyezett okmányirodák: Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),
Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),
Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),
Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),
Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.),
valamint az Ügyfélközpont (1062 Budapest, Andrássy út 55.)

zárva tartanak.

A hétvégén is nyitva tartó kihelyezett okmányirodák (Lurdy ház -1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.; Pólus Center -1152 Budapest, Szentmihályi út 131.; Fővárosi Autópiac- 1194 Budapest, Nagykőrösi 162.) ügyfélfogadása 2009. október 24-25-én (szombat-vasárnap) változatlan melyet honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tekinthet meg.

Megértésüket köszönjük.


2009. október 21.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hivatal központi kiszolgálóján történő szoftverfrissítés miattaz alábbi szolgáltatások átmenetileg nem elérhetők: a www.magyarorszag.hu honlapon az ügyfélkapu regisztrációval összefüggő szolgáltatások, internetes időpontfoglalás és ügyindítás, valamint a hivatalunk honlapjáról elérhető Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer és az internetes időpontfoglalás.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. október 16.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hivatal központi kiszolgálóján történő szoftverfrissítés miatt 2009. október 21-én (szerda) 0:00-03:00 óra között az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetők: a www.magyarorszag.hu honlapon az ügyfélkapu regisztrációval összefüggő szolgáltatások, internetes időpontfoglalás és ügyindítás,  valamint a hivatalunk honlapjáról elérhető Jogügyletek Biztonságát Erősítő Adatszolgáltatási Keretrendszer és az internetes időpontfoglalás.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. október 2.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!


Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2009. október 2-án (péntek) 22 órától október 05-én (hétfő) 00 óráig fejlesztés miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban honlapunkról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. augusztus 17.

Ügyfélfogadási szünet és ügyfélfogadási rend változások az augusztus 20-i állami ünnepnap kapcsán

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2009. augusztus 20-án (csütörtök) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

.  a Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);
.  a kihelyezett okmányirodák: Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),
  Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
  Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),
  Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),
  Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),
  Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.),
.  valamint az Ügyfélközpont (1062 Budapest, Andrássy út 55.)

zárva tartanak.

Központi Okmányiroda, valamint kihelyezett okmányirodái ügyfélfogadása az augusztus 20-i ünnepnapra és a megváltozott munkarendre tekintettel a következő időpontokban változik:
Központi Okmányiroda (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.),

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 22. (szombat): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 23. (vasárnap): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 28. (péntek): 8.00 -13.00
2009. augusztus 29. (szombat): 8.00 -13.00

Fehérvári úti kirendeltség (1119 Budapest, Fehérvári út 83.)

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 22. (szombat): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 23. (vasárnap): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 28. (péntek): 8.00 -13.00
2009. augusztus 29. (szombat): 8.00 -13.00

Lurdy ház (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.)

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): 10.00 -20.00
2009. augusztus 22. (szombat): 10.00 -16.00
2009. augusztus 23. (vasárnap): 10.00 -16.00

Pólus Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.)

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): 10.00 -19.00
2009. augusztus 22. (szombat): 10.00 -19.00
2009. augusztus 23. (vasárnap): 10.00 -19.00

Fővárosi Autópiac (1194 Budapest, Nagykőrösi 162.)

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 22. (szombat): 08.00-12.00 12.30-.14.00
2009. augusztus 23. (vasárnap): 08.00-12.00 12.30-.14.00

Autóklub (1043 Budapest, Berda József utca 11.)

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 22. (szombat): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 23. (vasárnap): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 28. (péntek): 8.00 -13.00
2009. augusztus 29. (szombat): 8.00 -13.00

Az Ügyfélközpont (1062, Budapest Andrássy út 55.) ügyfélfogadása az augusztus 20-i ünnepnapra és a megváltozott munkarendre tekintettel a következő időpontokban változik:

2009. augusztus 20. (csütörtök): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 21. (péntek): Ügyfélfogadási szünet
2009. augusztus 28. (péntek): 8.00 -13.30
2009. augusztus 29. (szombat): 8.00 -13.30

Egyéb esetekben az ügyfélfogadási rend változatlan, melyet honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tekinthet meg.

Megértésüket köszönjük.


2009. június 29.

Ügyfélfogadási szünet a Köztisztviselők Napján

A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 71/A.§ értelmében a Köztisztviselők Napja július 1., amely a közigazgatási szerveknél, így Hivatalunknál is munkaszüneti nap.
Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2009. július 1-jén (szerda) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

a Központi Okmányiroda

(1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);

 a kihelyezett okmányirodák:

Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),

 

Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),

 

Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),

 

Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),

 

Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),

 

Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.);

valamint az Ügyfélközpont

(1062 Budapest, Andrássy út 55.)

 

 

zárva tartanak

2009. július 2-től (csütörtök) ismét a megszokott ügyfélfogadási rend szerint várjuk kedves ügyfeleinket, melyről okmányiroda-kereső menüpontunkban tájékozódhatnak.

Szíves megértésüket köszönjük.


2009. június 23.

A második generációs, ujjlenyomattal ellátott biometrikus útlevél bevezetésével összefüggő informatikai rendszerfejlesztés miatt 2009. június 26-án (péntek) 14.00 órától 2009. június 29-én (hétfő) 8.00 óráig az okmányirodákban az útlevél és a személyazonosító igazolvány ügyek intézése szünetel.

Hivatalunkban a leállás a Központi Okmányiroda Lurdy házban (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.) és a Pólus Centerben (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.) működő kirendeltségeit érinti, ahol az útlevél és a személyazonosító igazolvány ügyek intézése 2009. június 26-án 12.00 órától, valamint 2009. június 27-28-án egész nap a rendszer fejlesztése miatt szünetel.

2009. június 29-től (hétfő) ismét a megszokott ügyfélfogadási rend szerint várjuk kedves ügyfeleinket, melyről okmányiroda-kereső menüpontunkban tájékozódhatnak.

Szíves megértésüket köszönjük!


2009. május 13.

Ügyfélszolgálat költözése

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az adatszolgáltatási feladatot ellátó ügyfélszolgálat 2009. május 18-án az E-közszolgáltatások Ügyfélközpontjába: Budapest VI. kerület Andrássy út 55. szám alá költözik. A Balázs Béla utca 35. szám alatti ügyfélszolgálat ezzel egyidejűleg megszűnik.

Telefonszám: 06- (1) 455-6770; 06- (1) 455-6771


2009. április 29.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

 Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2009. április 30-án (csütörtök) 22 órától május 2-án (szombat) 06 óráig fejlesztés miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban, hivatalunk honlapjáról, regisztráció nélkül igénybe vehetik.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

2009. április 22.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2009. április 25-én (szombat) 0 órától 02 óráig fejlesztés miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban regisztráció nélkül weboldalunkról igénybe vehetik.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. április 1.

Értesítés a szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a központi rendszer 2009. április 3-án (péntek) 22. 00 órától április 6-án (hétfő) 06. 00 óráig fejlesztés miatt nem lesz elérhető. Ezen időszak alatt az alapszolgáltatásai, így a www.magyarorszag.hu honlapról elérhető szolgáltatások, egyebek között az internetes időpontfoglalás, valamint az ügyfélkapu nem működnek. Az okmányirodai ügyintézéshez az időpontfoglalást azonban regisztráció nélkül weboldalunkról igénybe vehetik.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


2009. március 20.

Tisztelt Ügyfeleink!

Ügyfélközpontunkban március 27-én (pénteken) és március 28-án (szombaton) az alábbi időben várjuk tisztelt ügyfeleinket:

2009. március 27. (péntek): 8. 00-13. 30
2009. március 28. (szombat): 8. 00-13. 30

2009. február 23.

Call Center meghibásodás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfélközpontunk call centeres telefonszáma 06 (1) 273-4800 műszaki hiba miatt 2009. február 23-án 8. 00-órától nem érhető el.
Szíves megértésüket köszönjük.


2009. január 8.

Az Ügyfélközpont 2009. január 9-i és január 10-i ügyfélfogadási rendje

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a rendkívüli energiahelyzetre tekintettel a Kormány és az Országos Érdekegyeztető Tanács 2009. január 07- én megállapodott arról,  hogy a január 2-i munkanap ledolgozására a korábban kiadott 16/2008. ( IX.26.) SZMM rendelettől eltérően ne január 10-én, hanem március 28-án  kerüljön sor.

Ennek függvényében az Ügyfélközpont nyitva tartása az alábbiak szerint alakul:

2009. január 09. péntek - rendes munkanap (8.00- 13. 30 óráig)

2009. január 10. szombat - pihenőnap


2008. december 11.

Az Ügyfélközpont ünnepi nyitva tartása

Tisztelt Ügyfeleink!

Ügyfélközpontunk nyitva tartása az ünnepek körül az alábbiak szerinti:

2008. december 19. (péntek): 8.00-13. 30
2008. december 20. (szombat): 8.00-11. 30
2008. december 24. (szerda): zárva
2008. december 25. (csütörtök): zárva
2008. december 26. (péntek): zárva
2008. december 31. (szerda): 8.00-11. 30
2009. január 1.(csütörtök) zárva
2009. január 2. (péntek) zárva

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és eredményekben gazdag, boldog új évet kívánunk!


2008. november 17.

Értesítés szolgáltatások szüneteléséről

A hivatal informatikai rendszerének karbantartási munkálatai miatt 2008. november 21-én (pénteken) 19.00 órától 24.00 óráig az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer ügyindítás és időpontfoglalás okmányirodába szolgáltatásai valamint az Ügyfélkapu regisztráció és a regisztrációs adatok módosítása funkciók szünetelnek, a Kormányzati Portálról ezen időben nem lesznek elérhetőek.

Weboldalunk nyitó oldaláról az „Időpontfoglalás okmányirodába” szolgáltatást a fenti idősávban továbbra is igénybe veheti.

Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


2008. október 31.

Ügyfélfogadási szünet az Ügyfélközpontban

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfélközpontunk 2008. november 12-én (szerda) technikai okok miatt 14. 00 óráig tart nyitva.
A telefonos ügyfélszolgálatok ezen időpont alatt is folyamatosan működnek.

Szíves megértésüket köszönjük.


2008. október 08.

Ügyfélfogadási szünet és ügyfélfogadási rend változások az október 23-i ünnepnap kapcsán

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2008. október 23-án (csütörtök) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok
a Központi Okmányiroda  (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);      
a kihelyezett okmányirodák:     Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),  
        Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
        Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),    
        Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),     
        Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),     
        Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.); 
az Ügyfélközpont        (1062 Budapest, Andrássy út 55.) illetve       
a Személyiadat- és Lakcímnyilvántartási Osztály Ügyfélszolgálata (1094 Budapest, Balázs B. utca 35.)    

                                                                                     zárva tartanak.           

2008. évi munkaszüneti napok munkarendje szerint az alábbi ügyfélfogadási rend változásokat ajánljuk figyelmükbe

Október 17-én (péntek) a Személyiadat- és Lakcímnyilvántartási Osztály Ügyfélszolgálata 09.00-15.30 között fogadja az ügyfeleket.

Október 18-án (szombat) a pénteki munkarend szerint  08.00-13.00-ig az alábbi okmányirodákban lesz ügyfélfogadás :
Központi Okmányiroda:       (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);
Kihelyezett Okmányirodák:  Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),
                                           Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),

Október 18-án az alábbi kihelyezett okmányirodák a szokásos szombati ügyfélfogadási rend szerint várják az ügyfeleket:
Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),
Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),

Október 18-án (szombat) 08.00-12.00-ig áll az ügyfelek rendelkezésére az Ügyfélközpont.

Október 18-án (szombat) 09.00-11.30-ig fogad ügyfeleket a Személyiadat- és Lakcímnyilvántartási Osztály Ügyfélszolgálata.

Október 24-én (péntek) az alábbi kihelyezett okmányirodákban lesz ügyfélfogadás a szokásos rendben:
Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),
Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),

Egyéb esetekben az ügyfélfogadási rend változatlan, melyet honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tekinthet meg.
Megértésüket köszönjük.


2008. szeptember 30.

Értesítés szolgáltatások szüneteléséről

A Hivatal informatikai rendszerének karbantartási munkálatai miatt 2008. október 02-án (csütörtök) 19.00 órától 2008. október 03-án (péntek) 01.00 óráig az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer ügyindítás okmányirodába szolgáltatásai valamint az Ügyfélkapu regisztráció és a regisztrációs adatok módosítása funkciók szünetelnek, a Kormányzati Portálról ezen időben nem lesznek elérhetőek.

Weboldalunk nyitó oldaláról az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást a fenti idősávban továbbra is igénybe veheti.

Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


2008. augusztus 1-jétől dr. Ignácz István látja el a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának elnöki teendőit.

Dr. Ignácz István új feladatkörében legfontosabb céljának tartja a kormányprogrammal összhangban a szolgáltató állam megvalósítását és a közigazgatás korszerűsítését az ügyfélbarát közigazgatási eljárások kidolgozásán, valamint az elektronikus közszolgáltatások továbbfejlesztésén keresztül. Hangsúlyt fektet az ügyfélközpontúság erősítésére, a gyors és hiteles tájékoztatásra, valamint a jogszabályoknak megfelelő, magas színvonalú ügyintézésre.

Tovább…


2008. augusztus 07.

Ügyfélfogadási szünet az augusztus 20-i állami ünnepnapon

Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2008. augusztus 20-án (szerda) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

  • a Központi Okmányiroda
  • (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);

  • a kihelyezett okmányirodák:
  • Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),

     

    Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),

     

    Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),

     

    Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),

     

    Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),

     

    Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.);

  • az Ügyfélközpont
  • (1062 Budapest, Andrássy út 55.) illetve

  • a Személyiadat- és Lakcímnyilvántartási Osztály Ügyfélszolgálata
  • (1094 Budapest, Balázs B. utca 35.)


    zárva tartanak
    .

     

    Augusztus 21-én az ügyfélfogadási rend változatlan, melyet honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tekinthet meg.

    Megértésüket köszönjük.


    2008. július 16.

    Értesítés a szolgáltatások szüneteléséről

    Tájékoztatjuk, hogy a Hivatal informatikai rendszerének karbantartási munkálatai miatt 2008. július 17-én (csütörtök) 18.00 órától 20.00 óráig az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer szolgáltatásai (Időpontfoglalás okmányirodába, valamint az ügyindítás okmányirodába szolgáltatás) szünetelni fognak.

    Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


    2008. július 08.

    Értesítés az alkalmazások szüneteléséről

    Tájékoztatjuk, hogy a Hivatal informatikai rendszerének karbantartási munkálatai miatt 2008. július 09-én (szerda) 22.30 órától 23.30 óráig az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer szolgáltatásai (Időpontfoglalás okmányirodába, valamint az ügyindítás okmányirodába szolgáltatás) szünetelni fognak.

    Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


    2008. június 30.

    Ügyfélkapu létesítésének felajánlása és létrehozása

    A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény  (továbbiakban: Ket.) 160. § (5) bekezdése módosult, mely szerint "az ügyfélkapu létesítésre jogosult szervek az előttük személyesen eljáró ügyfeleknek felajánlják az ügyfélkapu létesítését, amelyet a hatóság az ügyfél kérelme esetén azonnal létrehoz."

    A Magyar Közlöny 2008. június 18-i, 89. számában megjelent törvénymódosítás 2008. július 18-tól lép hatályba.

    A törvénymódosítás következtében - minden okmányirodában - az ügyfél személyes megjelenését igénylő okmányirodai eljárás során ügyfélkapu létesítésével kapcsolatos felajánlás történik, amelynek ügyfél általi elfogadásával az ügyfélkapu létesítése azonnal megvalósulhat.

    Az ügyfélnek így lehetősége nyílik arra, hogy okmányirodai ügyintézése során egyúttal ügyfélkaput is létesítsen - amennyiben ezzel eddig még nem rendelkezett.

    Az ügyfélkapu létesítéséről és az elérhető szolgáltatásokról a Kormányzati Portál alábbi linkjén tájékozódhat: http://www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu

    Az okmányirodák ügyfélfogadási rendjéről, illetve elérhetőségeiről honlapunk okmányiroda-kereső menüpontjában tájékozódhat.



    2008. június 24.

    Ügyfélfogadási szünet a Köztisztviselők Napján

    A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 71/A.§ értelmében a Köztisztviselők Napja július 1., amely a közigazgatási szerveknél, így Hivatalunknál is munkaszüneti nap.

    Ezúton is tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy 2008. július 1-jén (kedd) a Hivatalunkban működő ügyfélszolgálatok

  • a Központi Okmányiroda
  • (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.);
  • a kihelyezett okmányirodák:
  • Lurdy ház (1097 Budapest IX., Könyves K.krt. 12-14.),
    Pólus Center (1152 Budapest XV., Szentmihályi út 131.),
    Fehérvári út (1119 Budapest XI., Fehérvári út 83.),
    Autóklub (1043 Budapest IV., Berda József u. 15.),
      Autópiac (1194 Budapest XIX., Nagykőrösi út 162.),
    Velence (2481 Velence, Tópart u. 26.);
  • az Ügyfélközpont
  • (1062 Budapest, Andrássy út 55.) illetve
  • a Személyiadat- és Lakcímnyilvántartási Osztály Ügyfélszolgálata
  • (1094 Budapest, Balázs B. utca 35.)

    zárva tartanak
    .
     

    Az elkészült okmányokat a Központi Okmányirodában (1133 Budapest Visegrádi utca 110-112) lehet átvenni 8 és16 óra között, azonban új kérelmek leadására nincs lehetőség.

    Megértésüket köszönjük.


    2008. június 03.

    Értesítés az alkalmazások szüneteléséről

    Tájékoztatjuk, hogy a Központi Rendszer szolgáltatásbővítési és fejlesztési munkálatai miatt 2008. június 04-én (szerda) 00.00. órától 03.00. óráig az Ügyfélkapu és az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer szolgáltatásai (Időpontfoglalás okmányirodába, valamint az ügyindítás okmányirodába szolgáltatás) szünetelni fognak.

    Weboldalunk nyitó oldaláról az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást a fenti idősávban továbbra is igénybe veheti.

    Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


    2008. május 29.

    Értesítés szolgáltatások szüneteléséről

    A Hivatal informatikai rendszerének karbantartási munkálatai miatt 2008. május 29-én (csütörtök) 19.00 órától 20.30 óráig az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer szolgáltatásai (időpontfoglalás, valamint az ügyindítás okmányirodába) szünetelnek, a Kormányzati Portálról ezen időben nem lesznek elérhetőek.

    Weboldalunkról, az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást a fenti idősávban továbbra is igénybe veheti.

    Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


    2008. május 22.

    Értesítés az alkalmazások szüneteléséről

    Tájékoztatjuk, hogy a Központi Rendszer fejlesztési munkálatai miatt 2008. május 23-án (péntek) 22. 00. órától május 25-én (vasárnap) 04.00. óráig az Ügyfélkapu és az Internetes Közigazgatási Szolgáltatási Rendszer szolgáltatásai (Időpontfoglalás okmányirodába, valamint az ügyindítás okmányirodába szolgáltatás) szünetelni fognak.
    A www.nyilvantarto.hu honlap nyitó oldaláról az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást a fenti idősávban továbbra is igénybe veheti.

    Köszönjük türelmüket és megértésüket.


    2008. május 08.

    Értesítés az alkalmazások szüneteléséről

    A Hivatal informatikai infrastruktúrájának bővítési munkálatai miatt 2008. május 10-én (szombaton) 03.00. és 21.00. óra között  a Hivatal által működtetett valamennyi elektronikus szolgáltatás  (Jogügyletek biztonsága informatikai rendszer, Időpontfoglalás okmányirodába, valamint az ügyindítás okmányirodába szolgáltatás) szünetel.

    Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.


    2008. április 15.

    Az Ügyfélközpont ünnepi nyitva tartása

    Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Ügyfélközpont (1062 Budapest, Andrássy út 55.) ünnepi ügyfélfogadási rendje a következő:

    2008. április 26. (szombat) 08.00 - 13.30
    2008. május 1 - 2. (csütörtök-péntek) SZÜNNAP

    Megértésüket köszönjük!


    2008. március 27.

    Üzemszünet az internetes szolgáltatásokban

    Tisztelt Felhasználó!

    Tájékoztatjuk, hogy a központi rendszer fejlesztése miatt a Kormányzati portál és az Ügyfélkapu szolgáltatásai 2008. március 28-án (péntek) 22.00 órától 2008. március 31-én (hétfő) 04.00 óráig szünetelni fognak.

    Honlapunk nyitó oldaláról igénybe veheti az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást.

    Köszönjük türelmüket és megértésüket.


    2008. március 18.

    Fennakadások az internetes okmányirodai szolgáltatásokban

    Tisztelt Felhasználó!

    Tájékoztatjuk, hogy karbantartási munkák miatt 2008. március 19-én (szerdán), 21.00 és 22.00 óra között a Kormányzati Portálról elérhető internetes okmányirodai szolgáltatásokban (ügyindítások és időpontfoglalások) fennakadások várhatóak.
    Honlapunk nyitó oldaláról Ön igénybe veheti az "Időpontfoglalás okmányirodába" szolgáltatást. Köszönjük türelmüket.


    2008. február 22.

    Üzemszünet az internetes szolgáltatásokban

    2008. február 29. (péntek) 22.00 óra és 2008. március 3. (hétfő) 04.00 óra között a központi rendszer konszolidációs munkálatai miatt, a Kormányzati Portálon keresztül biztosított, a Hivatalunk által működtetett alábbi rendszerek szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek :
    Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük.

    2008. február 19.

    A Jogügyletek biztonsága informatikai rendszer ünnepélyes átadása

    2008. február 18-án Urbán György a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEK KH) elnöke ünnepélyes keretek között adta át az Új Magyarország Fejlesztési Terv Elektronikus Közigazgatás Operatív programjából finanszírozott Jogügyletek Biztonsága (JÜB) érdekében kifejlesztett informatikai rendszer működését tanúsító emléktáblát.

    A Hivatal Andrássy úti Ügyfélközpontjában (1062 Budapest Andrássy út 55.) elhelyezésre kerülő emléktáblát Temesváriné dr. Baráth Tímea és Vadászi Tiborné főosztályvezetők  vették át.
    A lakásmaffia-tevékenység elleni össztársadalmi küzdelemben az ingatlanokkal kapcsolatos visszaélések és a cégügyletekben tapasztalt jogsértések visszaszorítása céljából az Országgyűlés által elfogadott 2007. évi LXIV. törvény hatályba lépésével egyidejűleg, a megelőzéshez és ellenőrzéshez kapcsolt szolgáltatásokat nyújtó informatikai rendszer 2008. január 1-jétől a Kormányzati Portálon keresztül a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEK KH) működtetésében érhető el.


    2008. január 31.

    Informatikával a "lakásmaffia-tevékenység" ellen

    A Népszabadság 2008. január 30-i számában adott hírt arról, hogy Hivatalunk új szolgáltatással és informatikai megoldással kívánja megelőzni a "lakásmaffia-tevékenységként" elhíresült bűncselekményeket.

    A teljes cikket itt olvashatja:


    2008. január 30.

    Megindult az elektronikus értesítő levelek kiküldése

    A Miniszterelnöki Hivatal Elektronikus-kormányzat Központ (MeH EKK), valamint Hivatalunk a közelmúltban új szolgáltatást vezetett be ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink számára.

    2008. január 25-től az ügyfélkapuval rendelkező polgárok elektronikus levélben kapnak tájékoztatást, amennyiben útlevelük, illetve kártyaformátumú személyazonosító igazolványuk, vagy vezetői engedélyük érvényességi ideje a közeljövőben lejár.

    Az elektronikus értesítések az ügyfélkapu regisztráció során megadott e-mail címre, az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal, (útlevél esetén 6 hónappal), 1 hónappal és végül a lejárat napján érkeznek meg.

    A szolgáltatás elindulását követő néhány napban közel 6000 db értesítő levél került kiküldésre.
    A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseire, észrevételeire, az alábbi elérhetőségeken kaphat tájékoztatást.
    Ügyfélközpont:
    Tel.: 06 (1) 273-4800,
    e-mail cím:
    ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu


    2008. január 4.

    Új szolgáltatás ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink számára

    Az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok részére 2008. január végétől új ingyenes szolgáltatást vezetünk be, melynek keretében, e-mailben, a központi rendszeren keresztül, az ügyfélkapuval rendelkező polgárok ügyfélkapu nyilvántartásban szereplő e-mail címére értesítést küldünk az okmányai érvényességi idejének lejártakor és két alkalommal a lejárat előtt.

    Ezen szolgáltatást minden ügyfélkapuval rendelkező ügyfelünk részére automatikusan beállítottuk, de lehetőséget biztosítunk a szolgáltatás lemondására illetve újbóli aktivizálására.

    A szolgáltatás a bevezetésekor a következő okmányokra terjed ki:
    - személyazonosító igazolvány;
    - gépjárművezetői engedély;
    - útlevél;

    A szolgáltatással kapcsolatos kérdéseire, észrevételeire, az alábbi elérhetőségeken kaphat tájékoztatást.

    Ügyfélközpont:
    Tel.: 06 (1) 273-4800,
    e-mail cím: ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu

    A szolgáltatásról itt olvashat további információkat.

     


    2007. december 20.

    Új kiadásban a hivatal prospektusai

    2007. decemberében új színvilággal, átdolgozott tartalommal jelent meg a hivatalunk Ügyfélközpontjának korábbi négy prospektusa, valamint öt új "Tájékoztató"-val bővült az útmutatók köre.

    A prospektusok a leggyakrabban tudakolt kérdéskörökben adnak hasznos információkat. Az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről, a leggyakrabban használt okmányok igénylésének feltételeiről, legaktuálisabb kiadványunk, a schengeni csatlakozást követő határátlépésről, utazási okmányokról ad felvilágosítást:

    Tájékoztató Utazási okmányok és határátlépés a schengeni övezetben
    Tájékoztató az Ügyfélközpontról
    Tájékoztató a személyes ügyfélkapuról
    Tájékoztató az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszerről (XR)
    Tájékoztató a magánútlevélről
    Tájékoztató a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolványról (Lakcímigazolvány)
    Tájékoztató a személyazonosító igazolványról
    Tájékoztató a vezetői engedélyről
    Tájékoztató a gépjármű-kereskedők számára az elektronikus ügyintézés lehetőségéről

    Amennyiben olvasni, letölteni szeretné a Tájékoztatókat, kérem, kattintson ide!

    2007. december 11.

    Az Ügyfélközpont ünnepi nyitva tartása

    Tisztelt Ügyfeleink!

    Ügyfélközpontunk nyitva tartása az ünnepek körül az alábbiak szerinti:

    2007. december 21. (péntek) 08.00-16.00
    2007. december 22. (szombat) 08.00-13.30
    2007. december 28. (péntek) 08.00-16.00
    2007. december 29. (szombat) 08.00-13.30

    Az első munkanap 2008. január 2. (kedd)

    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és eredményekben gazdag, boldog új évet kívánunk!


    2007. november 28.

    Tanfolyam hallgatói az Ügyfélközpontban

    A Hivatal és a Budapesti Művelődési Központ együttműködésének keretében, a Művelődési Központ által szervezett Digitális Esélyegyenlőség program keretében tartott tanfolyam hallgatói 2007. november 22-én, és november 27-én látogatást tettek az Ügyfélközpontunkban (1062 Budapest, Andrássy út 55.).

    Az Ügyfélközpont munkatársai - Csurgai Katalin főosztályvezető-helyettes asszony irányításával - a résztvevőknek bemutatták az akadálymentes ügyfél és irodateret, ismertették a hivatal honlapját, a személyes ügyfélkapun keresztül igénybe vehető szolgáltatásokat. Végül sor került az ügyfélkapu regisztrációkra is, ahol a hallgatók megtapasztalták a szolgáltatás használatának előnyeit.




    2007. október 17.

    Az Ügyfélközpont ünnepi nyitva tartása október-november hónapban

    Tisztelt Ügyfeleink!

    Ügyfélközpontunk nyitva tartása október-november hónapokban az alábbiak szerint változik:

    2007. október 26. (péntek) 08.00-15.30
    2007. október 27. (szombat) 08.00-11.30
    2007. november 1-2. (csütörtök-péntek) zárva

    Szíves megértésüket kérjük!


    2007. július 25.

    Ügyfélközpont a Pont Ott Partyn

    2007. július hó 25-én, a felvételi ponthatárok megállapításának napján az Oktatási és Kulturális Minisztérium az Országos Felsőoktatási Információs Központtal (OFIK) együttműködve Pont Ott Party címmel nyilvános rendezvényt szervezett a diákok számára a Millenáris Parkban.

    A rendezvényen Hivatalunk Ügyfélközpontja is részt vett, lehetőséget biztosítva a diákok számára, hogy személyes ügyfélkapu regisztrációt kezdeményezhessenek a helyszínen. A rendezvény sikeresnek bizonyult, a látogatók nagy érdeklődést mutattak az elektronikus ügyintézés felé.

    Képek a rendezvényről.

    2007. április 18.

    WAP alapú szolgáltatás Budaörsön

    2007. április 17-én, Budaörs Város Polgármesteri Hivatalában, a sajtó képviselőinek került bemutatásra egy újabb módszer, amely az ügyfelek tájékoztatását, gyorsabb ügyintézését segíti elő. WAP alapú helyi okmányirodai időpontfoglalás, ügyindítás, valamint igazgatási ügyekben is tájékoztató szolgáltatás vehető igénybe. Bővebb információt itt olvashat.


    2007. április 17.

    Tájékoztató az Ügyfélközpont működéséről

    Az Ügyfélközpont működése a mai napon (2007. április 17., kedd) technikai okok miatt szünetel. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük.


    2007. március 23.

    Tájékoztató az Elektronikus Kormányzat-központ értesítéséről, szolgáltatások átmeneti leállásáról

    Tisztelt Felhasználó!

    Tájékoztatjuk az Elektronikuskormányzat-központ értesítése alapján, hogy 2007. március 24.(szombat) 0.00 órától, március 25.(vasárnap) éjfélig az elektronikus szolgáltatások bővítése miatt az Ügyfélkapu és a hozzá kapcsolódó összes szolgáltatás nem lesz elérhető. Megértésüket és türelmüket köszönjük!


    2007. január 3.

    Tájékoztató elnöki kinevezésről

    Dr. Szilvásy György Miniszterelnöki Hivatalt Vezető
    Miniszter 2007. január 1-jei hatállyal a Közigazgatási és
    Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala elnökévé
    Urbán György Urat - a korábbi Központi Adatfeldolgozó,
    Nyilvántartó és Választási Hivatal vezetőjét - nevezte ki.
    Munkájához sok sikert, jó együttműködést kívánunk!

    Urbán György Elnök


    2007. január 2.

    TÁJÉKOZTATÓ SZERVEZETI VÁLTOZÁSRÓL

    2007. január 1-jétől a Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivatal, a Távközlési Szolgálat valamint a Kormányzati Frekvenciagazdálkodási Hivatal egységes hivatalként, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalaként (KEKKH) folytatják munkájukat.
    A szervezeti változást követően új, kibővített honlapon fogjuk tájékoztatni minden kedves Olvasónkat, melynek érdekében új, még több tartalommal rendelkező honlap létrehozása van folyamatban. Amíg a megújulóban lévő honlap elkészül, az eddig már meglévő szolgáltatásokkal tudjuk segíteni ügyintézését. Mindaddig a www.nyilvantarto.hu, valamint a www.kfgh.gov.hu honlapokon megtalálja a Hivatal feladatkörébe tartozó egyes ügytípusok pontos leírását, az ügyintézéshez szükséges információkat, működésünkre vonatkozó statisztikai adatokat, valamint az innen elérhető Kormányzati Portálon (www.magyarorszag.hu) keresztül lehetőség nyílik az egyes ügyek internetes elindítására. Fórum szolgáltatást is működtetünk, valamint felkészült munkatársaink várják továbbra is kérdéseiket a központi, illetve főosztályi e-mail címeken.
    Feladataink ellátása során a jövőben is nyitottságra, átláthatóságra, gyors, szakszerű és hatékony polgárbarát ügyintézésre törekszünk.

    Reméljük, a kibővült Hivatal még inkább segítségére lesz ügyeinek gyorsabb és hatékonyabb intézésében, melyhez a honlapunkon található információk hasznos segítséget jelentenek Önnek!


    2006. december 11.

    Tájékoztatás az elektronikus adóbevalláshoz

    Amennyiben Ön 2007. január 1-jétől elektronikus adó- és járulékbevallásra kötelezett adózó, és többet szeretne tudni az e-adóbevallásról, kérjük, kattintson ide.

    Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus adóbevallás teljesítéséhez szükséges, hogy Ön vagy könyvelője/meghatalmazottja személyes Ügyfélkapuval rendelkezzen. Az Ügyfélkapu létesítéséhez előzetes regisztráció szükséges. Amennyiben regisztrálni szeretne, Ügyfélközpontunkban képzett munkatársaink - előzetes időpont-egyeztetés nélkül - készséggel állnak rendelkezésére hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:00 óra, pénteken 8:00 és 13:30 óra között.  Ügyfélközpontunk könnyen megközelíthető, a 1062 Budapest, Andrássy út 55. szám alatt található.


    2006. december 8.


    Internethozzáférési pontokról az e- adó-és járulékbevallásra kötelezettek részére

    Tájékoztatjuk a 2001. január 1-jével elektronikus adó- és járulékbevallásra kötelezett adózókat, hogy a www.szelessav.hu honlapon megtalálhatják a Magyarországon működő Teleházak, könyvtárak és eMagyarország pontok, mint nyilvánosan elérhető internethozzáférési pontok listáját. E szervezetek lehetőséget nyújtanak az e-adóbevallás teljesítéséhez azok számára, akik ezen kötelezettségüknek informatikai eszközök, illetve internet hiányában nem tudnak eleget tenni.

    Az eMagyarország pontokon képzett segítők állnak rendelkezésükre.

    Kérjük, kattintson ide.


    2006. október 25.


    Új, a kényelmesebb ügyintézést elősegítő információk

    Az okmányirodákban kezdeményezett eljárások illetékének megfizetési lehetőségeire vonatkozó, új közérdekű adatokkal bővült honlapunk. Az "Okmányirodák" menüpontban, "Okmányiroda-kereső" szolgáltatás igénybevételével az eddigi információkon túl tájékoztatást olvashat arról is, hogy az Ön által kiválasztott okmányirodában milyen módon teljesítheti illetékfizetési kötelezettségét, és annak megtörténte után hogyan, fogadja Önt az ügyintéző.

    Kérem, kattintson ide!


    2006. szeptember 26.


    Előadás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről

    2006. szeptember 25-én Vadászi Tiborné a Hivatal főosztályvezetője Slemmer László a Kopint Datorg osztályvezető-helyettesével együtt, "Az állampolgár, mint internetes ügyfél" címmel előadást tartott a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár szervezésében a megyében dolgozó könyvtárosok részére.

    A nagy érdeklődést kiváltó előadás keretében szólt az ügyfélkapu nyitásáról, annak használatáról, az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszerben (XR rendszer) elérhető okmányirodai szolgáltatásokról, az Ügyfélközpontok szerepéről, az e-Magyarország pontokon dolgozók lehetőségeiről és feladatairól az elektronikus ügyintézés elterjesztése, az ügyfelek támogatása érdekében.


    2006. június 16.


    Új szolgáltatások

    Két okmánytípus pótlására nyílt lehetőség személyes megjelenés nélkül

    Új elektronikus szolgáltatások érhetőek el az Internetes Közigazgatási Szolgáltatások Rendszerben (XR). Az elveszett, ellopott, megsemmisült lakcímigazolvány és kártyaformátumú vezetői engedély - változatlan adattartalmú - pótlása, személyes Ügyfélkapun keresztül, elektronikus úton is kérhető. Az említett ügyek intézéshez személyes megjelenés nem szükséges, amennyiben az ügyfél saját ügyében jár el lehetőség van az illeték megfizetése tényének rögzítésére, valamint egyidejűleg megadható az a cím, ahová az elkészült okmány postázása történjen.

    Amennyiben az Ügyfélkapuról szeretne többet tudni, vagy igénybe kívánja venni e szolgáltatásokat, kérem, kattintson ide!

    A lakcímigazolványról és a vezetői engedélyről általánosságban internetes oldalunkon a következő helyen kaphat információt:


    2006. április 05.


    A digitális esélyegyenlőségről az Esélyek Házában Nyíregyházán

    Az Esélyek Háza Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Esélyegyenlőségi Koordinációs Irodájának meghívására Hivatalunk főosztályvezető-helyettese, Csurgai Katalin a Fogyatékosügyi Kerekasztal ülésén, 2006. április 3-án előadást tartott a digitális esélyegyenlőség megteremtésének jelentőségéről, az elektronikus ügyintézésről, mint szolgáltatásról.

    tovább...


    2006. április 04.


    Új elektronikus szolgáltatások

    Új elektronikus szolgáltatások érhetőek el az XR felületén. Elektronikus úton kezdeményezheti hatósági bizonyítvány kiállítását egyéni vállalkozói igazolványáról, parkolási igazolványának pótlását, valamint elektronikusan személyes adatainak szolgáltatását nyilatkozatával letilthatja, és tiltó nyilatkozatát visszavonhatja. Említett ügytípusokban lehetősége van az illeték és igazgatási szolgáltatási díj megfizetése tényének elektronikus rögzítésére.

    Amennyiben a fenti szolgáltatásokkal élni kíván, kérem, kattintson az alábbi linkre!
    http://www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu


    2006. március 31.


    Értekezlet az e-Adóbevallási rendszer bevezetéséről,  a kapcsolódó okmányirodai feladatokról

    Az APEH Központi Hivatalában, 2006. március 30-án, az APEH tájékoztatási szakterületének dolgozói számára szervezett felkészítő értekezleten tartott tájékoztatót Vadászi Tiborné, a Hivatal főosztályvezetője az Ügyfélkapun keresztül elérhető e-adó- és járulékbevallási rendszer bevezetéséhez kapcsolódó okmányirodai feladatokról, a Hivatal koordináló szerepéről, az ügyfélkapu regisztrációs eljárások lefolytatásának rendjéről.

    tovább...



    2006. március 25.

    Ügyfélközpont megnyító

    Előadás az esélyegyenlőség jegyében

    A SINOSZ (Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége) valamint az Esélyek Háza Nyíregyháza meghívásának eleget téve, 2006. március 25-én a mátészalkai Jó hallás klubban, hivatalunk főosztályvezető-helyettese Csurgai Katalin tartott előadást az e-Magyarország portál szolgáltatásairól.

    tovább...



    2006. február 22.

    Ügyfélközpont megnyító
    Kattintson a képre

    Megnyílt az első Ügyfélközpont

    2006. február 22-én ünnepélyes keretek között nyílt meg Magyarország első Ügyfélközpont-ja, mely a Központi Hivatal telephelyén, az Andrássy út 55. szám került kialakításra. A megjelent vendégeknek és a sajtó képviselőinek Dr. Lamperth Mónika belügyminiszter, Baja Ferenc a MeH politikai államtitkára, Csepeli György politikai államtitkár és Pajna Sándor helyettes államtitkár az Informatikai és Hírközlési Minisztérium képviseletében, Hornungné Rauh Edit ISZCSM helyettes államtitkár mutatta be a négy terület szakmai együttműködéseként megvalósult ügyfélfogadó és tájékoztató helyet.

    Az Ügyfélközpont az első olyan akadálymentes ügyfélszolgálat, melynek feladata a megjelent állampolgárok személyes tájékoztatása az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről, valamint a társadalom hátrányos helyzetű tagjai számára az esélyegyenlőség biztosítása.

    Dr. Lamperth Mónika belügyminiszter beszédében kiemelte, hogy az elektronikus ügyintézés jogi hátterének megteremtése érdekében mérföldkő volt a 2005. november 1-jén hatályba lépett közigazgatási hatósági eljárásról szóló törvény (Ket.), mely lehetővé tette az elektronikus közigazgatás fokozatos bevezetését. Az Ügyfélközpontban az ügyfelek rendelkezésére áll az internet, valamint felvilágosítást kaphatnak az ott dolgozó, az elektronikus ügyintézésben gyakorlattal és megfelelő informatikai ismeretekkel rendelkező szakértő személyzettől. Továbbá elmondta, hogy az Ifjúsági, Családügyi, Szociális és Eselyegyenlőségi Minisztériummal együttműködve valósult meg az Ügyfélközpont akadálymentesítése, valamint az Informatikai és Hírközlési Minisztérium és a Miniszterelnöki Hivatal Elektronikuskormányzat-központja is támogatta az első Ügyfélközpont létrehozását.

    Keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol szeretettel várják Hivatalunk felkészült munkatársai Budapesten az Andrássy út 55. szám alatt. További információkat olvashat az Ügyfélközpont működésével, szolgáltatásaival és tevékenységével kapcsolatban az Ügyfélközpont (www.ugyfelkozpont.hu) weboldalunkon.

    Olvassa el a megnyitóval kapcsolatos cikket a Miniszterelnöki Hivatal honlapján.

     



    2006. február 5.

    Szakmunkás Fesztivál
    Kattintson a képre

    Ügyfélközpont a Szakmunkás Fesztiválon

    2006. február 5-én 14.00 - 17.30 óra között került sor a Papp László Sport Arénában a Szakmunkásfesztivál megrendezésére. Itt a szakmunkástanulók számára szolgáltatásokat, információt, tájékoztatást, perspektívát nyújtó intézmények bemutatkozására illetőleg interaktív kapcsolatra nyílt lehetőség.
    Hivatalunk rövidesen megnyíló Ügyfélközpont - jának munkatársai az Elektronikuskormányzat-központ (EKK) és a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központ (KÜK) kollégáival együtt a Kormányzati Portál szolgáltatásait, az elektronikus ügyintézés lehetőségeit és a tájékoztató szolgáltatásokat (e-mail, telefonos) mutatta be az ország különböző pontjairól érkező fiataloknak és kísérőiknek. A beszélgetéséket követően lehetőségük volt az érdeklődőknek a www.magyarorszag.hu és a www.nyilvantarto.hu oldalak megtekintésére. Kiállítóhelyünket közel 600 fő kereste fel. Az Ügyfélkapu nyújtotta szolgáltatások igénybevételéhez, munkatársaink 48 regisztrációs eljárást folyattak le. Az érdeklődőknek átadtuk a szolgáltatásokról szóló prospektusokat, segítve ezzel a további információk megszerzését és az elektronikus ügyintézés lehetőségének elősegítését.

     

    Ügyfélközpont      






    English
    Deutsche
    Francaise

    Keresés:


    Bemutatkozás

    Ügytájékoztatók

    Szolgáltatásaink
    E-ügyintézés
    Online-időpontfoglalás

    Tájékoztatók, szabályzat
    Fogalmak
    Gyakran Ismételt Kérdések

    Kiadványok
    Letölthető dokumentumok

    Kapcsolat

    Okmányirodak

    Hírek, aktualitások

    Statisztikák
    Jogszabályok

    Hasznos linkek

    Impresszum
    Látogatottság
    Adatvédelmi jogok
    Honlaptérkép

    Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

    Idõpontfoglalás okmányirodába

    www.magyarorszag.hu

    Ügyfélkapu

    APEH eAdóbevallás

    e Kormányzati díj

    Miniszterelnöki Hivatal

    Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium

    Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium

    Szociális és Munkaügyi Minisztérium

    Gazdasági és Közlekedési Minisztérium

    Elektronikuskormányzat-központ

    www.itmentor.hu