Ügyfélközpont

E-ügyintézés

Személyes ügyfélkapuval rendelkező ügyfél időpontfoglalása az elektronikusan kezdeményezett ügyintézéshez

Mi történik akkor, ha az okmányiroda törli a lefoglalt időpontot?

Ritkán, de előfordulhat olyan eset, amikor az okmányiroda rendkívüli okok miatt kényszerül tevékenységének szüneteltetésére. Ilyen okok lehetnek pl. áramszünet, technikai problémák, stb. Okmányiroda által kezdeményezett időponttörlés esetén az XR rendszer az okmányiroda nyitvatartási adatai közül ellenőrzi azokat az időszakokat, amelyekben valamely okból nincs lehetőség az ügyfélfogadásra.

Amennyiben olyan időszakok kerülnek törlésre, amelyre van érvényes időpontfoglalás, az okmányiroda az érintett regisztrált ügyfeleket tudja e-mail címükön értesíteni a lefoglalt időpont törléséről, és annak okáról.

 

Részletes tájékoztató az internetes időpontfoglalásról  






English
Deutsche
Francaise

Keresés:


Bemutatkozás

Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Letölthető dokumentumok

Kapcsolat

Okmányirodak

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Impresszum
Látogatottság
Adatvédelmi jogok
Honlaptérkép

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Miniszterelnöki Hivatal

Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium

Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium

Szociális és Munkaügyi Minisztérium

Gazdasági és Közlekedési Minisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu