Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés kezdeményezése nélküli időpontfoglalás

A személyes ügyfélkapu nyitásának feltétele - amennyiben nem rendelkezik legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással - az Ön személyének azonosítása.
Ehhez bármelyik okmányirodában, vagy a személyi adat- és lakcímnyilvántartás központi szervénél (a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által üzemeltetett Központi Okmányirodában, valamint az Ügyfélközpontban) személyes megjelenésére és személyazonosítására alkalmas okmányainak bemutatására, valamint egy elektronikus levelezési címre van szükség. Az ügyfélkapu regisztrációt kezdeményezheti a Kormányzati Portálon található adatlap kitöltésével, ideiglenes regisztrációhoz. Az ideiglenes ügyfélkapu 30 napig érvényes, melynek lejárta előtt kell felkeresnie az okmányirodát véglegesítés céljából.
Lehetősége van időpontot foglalni a Kormányzati Portál (www.magyarorszag.hu) nyitófelületén, az „Ügyintézés” menüpont alatt, az „internetes okmányiroda” címre kattintva, az „Időpontfoglalás okmányirodába” szolgáltatás indításával.
Az „Időpontfoglalás megkezdése” után választhatja ki a megyét, az okmányirodát, majd a „Tovább az ügycsoport kiválasztásához” lehetőség után az ügycsoportot és azon belül a konkrét ügyet.
Ezt követően a „Tovább az időpont kiválasztásához” lehetőséget választva eljut az Ön által választott okmányiroda virtuális felületére. Ezen a felületen a rendszer által felkínált 2 órás idősávok valamelyikét kijelölve, az „ügyfél nevének” megadása és az ellenőrző kép beírását követően az „Időpontfoglalás” gombra kattintva, visszaigazolást kap e 2 órás idősávon belüli szabad, lefoglalható, pontos időpontról.
Javasoljuk, hogy a képernyőn megjelenő adatokat szíveskedjék feljegyezni, az ügyintézés során szüksége lehet rá. Abban az esetben, ha ideiglenes regisztrációval foglalt időpontot, akkor elektronikus levélcímére kap visszaigazolást a foglalásról.
A „Befejezés” gombra kattintva hagyhatja jóvá a foglalást.
A lefoglalt időpontban fogják Önt várni az okmányirodában.

 

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre