Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Elektronikus ügyintézés

Személyes ügyfélkapuval rendelkező ügyfél időpontfoglalása az elektronikusan kezdeményezett ügyintézéshez
Hogyan kell elektronikusan időpontot foglalnia?

Amennyiben Ön hiánytalanul és formailag is megfelelően kitöltötte az ügyindításhoz szükséges adatlapot, az ügyindítás gombot választva az XR a képernyőjén megjelenített üzenettel, valamint e-mailben is tájékoztatja a sikeres ügyindításról, és egyúttal lehetőséget kínál az időpontfoglalásra.
Megtervezve az ügyintézést, a foglalást megteheti azonnal vagy később is. Amennyiben egy elindított ügyhöz utólag szeretne időpontot foglalni, válassza ki az „Ügyintézés” menüpont alatt az „internetes okmányiroda” címre kattintva, az „Ügykezelés” szolgáltatást.
A rendszerből listázásra kerül az Ön által kezdeményezett összes ügy. Válassza ki azt, amelyhez időpontot akar foglalni, majd a lista alján válassza ki az „Ügy megtekintése” gombot. Megjelenik az ügy adatait tartalmazó adatlap. Az adatlap alján válassza ki az „Időpontfoglalás” gombot.
Látni fogja az ügyhöz kapcsolódó okmányiroda adott szakterületének naptári adatait, az idősávok 2 órás bontásában. Ezen belül az első szabad időpontot fogja a rendszer kijelölni. A megjelenített táblázatban halványan jelöltek azok az időszakok, melyek lefoglalása megtörtént. A naptárban kiválaszthatja a szabad időszakok közül azt, mely Önnek megfelel ezen belül. A rendszer visszaigazolást küld a 2 órás idősávon belül megadott pontos időpontról, továbbá az ügyintéséhez szükséges iratokról, fizetendő illetékekről az e-mail címére. Ebben az időpontban várják Önt az okmányirodában.

 

Egy szinttel feljebb
Előző oldal
ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre