Törölhetjük-e az általunk megadott időpontot?
Amennyiben Ön bármely ok miatt a lefoglalt időpontban nem tudja felkeresni az okmányirodát, megteheti annak törlését. Erre legkésőbb a lefoglalt időpont előtti munkanap 14.00 órájáig van lehetőség.
1. Válassza ki az „Ügyintézés” menüpont alatt az „internetes okmányiroda” címre kattintva, az „Ügykezelés” szolgáltatást. A rendszer listázza az Ön által kezdeményezett összes ügyet.
2. Válassza ki azt az ügyet, amely esetében az időpontot törölni akarja, majd a lista aljánál válassza ki az „Ügy megtekintése” gombot. Megjelenik az ügy adatait tartalmazó adatlap.
3. Az adatlap aljánál válassza ki a „Lefoglalt időpont törlése” gombot.
A rendszer megjelöli az Ön által törölni kívánt időpontot, és kéri a törlésének jóváhagyását.
Abban az esetben, ha Ön a rendszer által időponttörlésre lehetőséget biztosított időintervallumon túl szeretné a lefoglalt időpontját törölni, úgy telefonon az adott okmányiroda munkatársának jelezze időpontfoglalásának lemondását.