Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Gyakran ismételt kérdések

Elektronikus ügyintézés

A kérdésekre kattintva elolvashatja, akár ki is nyomtathatja a választ!


Kérdések

Hol található a Kormányzati Portál?
Mi az Ügyfélkapu?
Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe az Ügyfélkapun keresztül?
Melyek az Ügyfélkapu regisztrációs eljárást lefolytató szervek?
Regisztrációval Ön az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe
Regisztráció nélkül Ön az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe
Ki kezdeményezheti az ügyfélkapu létrehozását?
Személyesen meg kell-e jelennem az Ügyfélkapu nyitásához az okmányirodában?
Mi szükséges az okmányirodai regisztrációhoz?
Hogyan regisztrálhatom magam az interneten?
Milyen adatokat kell megadnom a regisztrációs eljárás során?
Hogyan regisztrálhatom magam elektronikus aláírással?
Melyek az Ügyfélkapu által elfogadott elektronikus tanúsítványok?
Mit kell tennem az elektronikus aláírás igényléséhez?
Mi a teendőm az e-mailben kapott egyszer használható kóddal?
Fizetni kell az Ügyfélkapu létrehozásáért?
Mennyi ideig érvényes az Ügyfélkapu?
Mi a teendőm, ha a regisztrációt követően változás következik be a személyazonosító adataimban?
Mi a teendőm, ha a regisztrációs eljárást követően az elektronikus levélcímemben következik be változás?
Hogyan változtatható meg a jelszó?
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Mikor törlődnek a regisztrációs eljárás során rögzített adataim?
Hogyan szüntethetem meg az Ügyfélkapumat?

Be kell-e jelentenem, ha személyes adataimban változás történt?


Mennyi ideig érvényes az ügyfélkapuhoz tartozó jelszó?


Lehetőség van-e több személyes Ügyfélkapu nyitására?
Van-e lehetőségem Interneten időpontot foglalni ügyintézéshez az okmányirodába?
Van-e lehetőségem a lefoglalt időpontot módosítani vagy törölni?

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre