Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Lépésről lépésre

Törzskönyv - A törzskönyv adataiban bekövetkezett változások - pótlás, csere

Törzskönyv

1. Igénylés feltételei, szükséges okmányok felsorolása

2. Hol intézhető az adott ügy?

3. Csak személyesen vagy meghatalmazással is intézhető az adott ügy?

4. Mennyibe kerül az okmány kiváltása?

5. Milyen módon teljesíthető az illetékfizetési kötelezettség?

6. a) A kérelem benyújtását követően mennyi idő alatt készül el az okmány?

6. b) Van-e lehetőség sürgősségi eljárásra?

7. Hol vehető át az elkészült okmány?

8. A kiállítást követően mennyi ideig érvényes az okmány?

9. Van-e lehetőség elektronikus út igénybevételére?

10. Van-e az okmányra vonatkozó proaktív szolgáltatás az adott okmány érvényességi idejének lejártáról?

11. Mi a teendő az okmány elvesztése, eltulajdonítása megsemmisülése, illetőleg megtalálása esetén?

12. Egyéb, illetve további az adott eljárás szempontjából fontosnak tartott információk:

 

Egy szinttel feljebb
ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre