Elérhetőség, felvilágosítás, ügyfélfogadás / nyitva tartás
Cím: 1133 Budapest, Visegrádi u. 110-112.
E-mail: kozponti.okmanyiroda@mail.ahiv.hu
Központi Okmányirodai ügyekben általános és konkrét tájékoztatás a 1818-as Ügyfélvonalon (helyi tarifával hívható kékszám) kérhető, ahol a munkatársak a nap 24 órájában állnak az ügyfelek rendelkezésre. Külföldről az Ügyfélvonal a +36 (1) 452-3622 számon érhető el.
A konkrét ügyekről szóló kérdéseket, az Ügyfélvonal diszpécserei munkaidőben hivatalunk Ügyfélközpontjának munkatársaihoz kapcsolják.
Időpontot foglalni csak munkanapokra lehet:
- telefonon a 06 (1) 412-6475 számon
- e-mailen az idopontfoglalas@mail.ahiv.hu címen
- ügyfélkapun keresztül az Elektronikusan intézhető ügyek, Okmányiroda az interneten szolgáltatással
- személyesen
- Személyi Okmányok Osztálya 12. ablakánál a személyi okmány ügyekben (vezetői engedély, útlevél és személyi igazolvány)
- Elektronikus Okmányügyek Osztálya 48. ablakánál járműigazgatási és személyi okmány ügyekben
Ügyfélfogadási idő / Nyitva tartási idő:
Hétfő: 8:00 - 20:00
Kedd: 8:00 - 20:00
Szerda: 8:00 - 20:00
Csütörtök: 8:00 - 20:00
Péntek: 8:00 - 20:00
Szombat: 8:00 - 14:00
Vasárnap: 8:00 - 14:00
Felhívjuk a figyelmüket, hogy az elkészült okmányok átvételére hétköznapokon (hétfőtől-péntekig) 8.00-20.00 óráig, szombaton és vasárnap 8.00-14.00 óráig van lehetőség.
A Központi Okmányiroda Gépjármű Okmányok Osztálya pénteki napokon személyes- és meghatalmazotti eljárás keretében kizárólag a különleges hatáskörbe tartozó (sárga alapszínű, valamint P, Z és OT betűjelű rendszámokkal kapcsolatos) ügyeket fogad.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy Irodánkban lehetőség van bankkártyás fizetésre.