Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Központi Okmányiroda

Cím: 1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8:00 - 20:00
  Kedd: 8:00 - 20:00
  Szerda: 8:00 - 20:00
  Csütörtök: 8:00 - 20:00
  Péntek: 8:00 - 20:00
  Szombat: 8:00 - 14:00
  Vasárnap: 8:00 - 14:00
Telefon: 1818 (magyar nyelvű menü 2-es gomb)
  Külföldről: +36 (1) 452-3622
További információ
E-közszolgáltatások Ügyfélközpontja

Cím: 1062 Budapest, Andrássy út 55.
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8:00 - 16:00
  Kedd: 8:00 - 16:00
  Szerda: 8:00 - 16:00
  Csütörtök: 8:00 - 16:00
  Péntek: 8:00 - 13:30
Telefon: +36 (1) 273-4800 (Tájékoztatás okmányirodai elektronikus
  közszolgáltatásokról, az ügyfélkapu használatáról.)
További információ
Erkölcsi bizonyítvány kiadás

Cím: 1097 Budapest, Vaskapu utca 30./A
Ügyfélfogadás: Hétfő: 8:00 - 15:00
  Szerda: 8:00 - 15:00
  Péntek: 8:00 - 12:00
Telefon: 1818 (magyar nyelvű menü 3-as gomb)
  Külföldről: +36 (1) 452-3622
További információ
Közúti közlekedési nyilvántartás

Telefon:    +36 (1) 219-4611

Tájékoztatás a közlekedési nyilvántartásokról (járműnyilvántartás, vezetői engedély nyilvántartás), és az ezekből igényelhető adatok köréről, az adatigénylés módjáról

További információ
Személyiadat- és lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818 (magyar nyelvű menü 2-es gomb)
  Külföldről: +36 (1) 452-3622

Tájékoztatás az igényelhető adatokról, a személyes adatok letiltásának módjáról, valamint a 2007. július 1-jét követően regisztrációs igazolással vagy tartózkodási kártyával ellátott, szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező személyek nyilvántartásba vételének módjáról, a részükre kiállításra került személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány átvételének vagy leadásának módjáról.

További információ
e-Public Services Information Centre
1062 Budapest, Andrássy út 55.

By the following telephone number you can obtain detailed information on electronic public services available at the Document Service Centres and on use and creation of a personal Client Gate as well.

Phone: + (1) 273-4800
Issuance of Certificate of no criminal record

1097 Budapest, Vaskapu utca 30./A

By the following telephone number you can obtain information on application procedure for a Certificate of no criminal record and on submitted applications.

Phone from Hungary: 1818 (English language menu)
From abroad: +36 (1) 452-3622
Road Traffic Register

By the following telephone number you can obtain general information on the road traffic registers managed by the Central Office (vehicle registration, driving licence registration), as well as on the scope of data available from these registrations and on the application procedure.

Phone from Hungary: 1818 (English language menu)
From abroad: +36 (1) 452-3622
Document Service Centre (Front Office)
1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.

By calling the 1818 phone number from Hungary (blue number at local rates), which is the phone number of the government costumer information centre, you can obtain general and specific information on matters managed by the Document Service Centre (Front Office), where our colleagues are at clients’ service round the clock.

From abroad please call: +36 (1) 452-3622.

In office hours requests regarding specific matters are forwarded by the operators directly to colleagues of the Client Service Centre.
Personal Data and Address Registration

You can obtain information on the following: the scope of personal data and address registration, the data provison available from it, the way of prohibition of personal data provision, registration procedure of citizens having the right for free movement and residence in Hungary and who have obtained a registration certificate and a residence card after the 1 of July 2007, the way of receipt or return of their official certificate containing the personal identifyer and the certified address.

Phone from Hungary: 1818 (English language menu)
From abroad: +36 (1) 452-3622
Kiemelt projektek

A belső piaci szolgáltatásokról szóló irányelv végrehajtása

„A belső piaci szolgáltatásokról szóló irányelv végrehajtása” című kiemelt projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Elektronikus Közigazgatás Operatív Program (EKOP) keretében

A kiemelt projekt száma: EKOP-2.1.3-09-2009-0001

A projekt célja a belső piaci szolgáltatásokról szóló 2006/123/EK irányelv implementálása a jogszabályok előírásainak megfelelően.
Az irányelv a szolgáltatók letelepedési szabadsága és a szolgáltatások szabad áramlása érdekében előírja egyablakos ügyintézési pontok létrehozását, ahol a szolgáltatók minden, az irányelv szabályozási hatókörébe tartozó eljárást és alaki követelményt teljes körűen teljesíthetnek, a szükséges információk és segítségnyújtási lehetőségek hozzáférhetősége mellett. Az irányelv rendelkezéseit a fenti alapelvek mentén a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény (Szolgtv.) ültette át a magyar jogba, e törvény az egyablakos ügyintézési pont kialakításáról és működtetéséről integrált ügyintézési és tájékoztatási pont néven rendelkezik, amely lényegében a központi elektronikus szolgáltató rendszer részeként, a magyarorszag.hu portálján kerül kialakításra.
Tekintettel a feladat összetettségére, a kiemelt projekt az alábbi négy elkülönített alprojekt keretében valósul meg.

1. A központi elektronikus szolgáltató rendszer továbbfejlesztése

Ebben a körben valósulnak meg az alapinfrastruktúrát érintő fejlesztések, így a portálfejlesztés, a külföldi ügyfélkapu regisztráció kiterjesztése, a cégkapu szolgáltatás, a meghatalmazás-kezelés, az ügyintézési státusz kérés szolgáltatás kialakítása és a többnyelvű felület kialakítása.

2. Intelligens Tájékoztató és Űrlaptár Rendszer fejlesztése, valamint a projekt hatóköre alá tartozó tájékoztatók és űrlapok kidolgozása és publikálása

Ez az alprojekt gondoskodik az ügyfél tájékoztatási szolgáltatások kialakításáról, amely intelligens, élethelyzet alapú tájékoztató rendszer kialakításával valósul meg, a szükséges elektronikus űrlapok kialakítása mellett.

3. Az Általános Nyomtatványtervező és Általános Nyomtatványkitöltő szoftverek továbbfejlesztése

A központi elektronikus szolgáltató rendszeren a fenti két szoftver, röviden ÁNYT és ÁNYK segítségével tervezhetőek meg és tölthetők ki az egyedi űrlapok. A irányelv által érintett ügytípusokban igen nagy számban kell új űrlapokat létrehozni, ezért szükséges, hogy az alapszoftverek is továbbfejlődjenek.

4. Az elektronikus egyablakos ügyintézéshez csatlakozó szervek felkészítéséhez kapcsolódó oktatási, folyamatszabályozási és tesztelési feladatok ellátása

Az informatikai jellegű körülményeken túl szükséges a rendszer használatára felkészítő oktatások lebonyolítása és a felhasználók támogatása. Ez az alprojekt gondoskodik az érintett ügyintézők felkészítéséről az ügyintézési rendszer, valamint a belső piaci információs rendszer (IMI) használatához, valamint ennek keretében történik az informatikai rendszerek megrendelő oldali funkcionális és integrációs átadás-átvételi tesztelése.

  • Kedvezményezettek neve és elérhetősége:
    Konzorcium vezető: Miniszterelnöki Hivatal Infokommunikációs Államtitkárság
    H-1024 Budapest
    Szilágyi E. fasor 11/b.
    www.ekk.gov.hu

Konzorcium tag: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
H-1094 Budapest
Balázs Béla u. 35.
www.nyilvantarto.hu

Támogatásban nem részesülő konzorciumi tag: Központi Szolgáltatási Főigazgatóság
H-1055 Budapest
Kossuth tér 2-4.
www.kszf.gov.hu

  • Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:
    VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Közhasznú Társaság
    H-1016 Budapest
    Gellérthegy u. 30-32.
    www.vati.hu
Egy szinttel feljebb
ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre