Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

Tájékoztató az Ügyfélközpont működéséről és a szolgáltatások igénybevételéről


 

2. Az Ügyfélközpont működése

 

Az Ügyfélközpont működését szabályozó alapelvek

 

  • Ügyfélközpontúság Az Ügyfélközpont feladata az ügyfélközpontúság megteremtésének és elterjesztésének támogatása és elősegítése.
  • Esélyegyenlőség Kiemelt prioritás a közigazgatási szolgáltatásokhoz történő egyenlő hozzáférés megteremtése. A különböző fogyatékossággal élő emberek számára is biztosítani kell az esélyegyenlőséget, olyan ügyfélszolgálati központok létrehozásával, az intézmények kiépítésével, ill. korszerűsítésével, átalakításával, amelyekben ez megvalósulhat. Az Ügyfélközpont akadálymentes hozzáférési hely, tájékoztató prospektusai a nem látók számára braille írással is készültek, elvihetőek. Weblapja akadálymentesített, a hallásukban sérült betérők számára jeleléssel segítjük a megértést.
  • Segítségnyújtás Az Ügyfélközpont köztisztviselői minden ügyfél/felhasználó kérdésére igyekeznek kielégítő választ adni. Az Európai Unió által támasztott követelményeknek megfelelve munkatársaink a külföldi ügyfelek/felhasználók számára több idegen nyelven adnak felvilágosítást és tájékoztatást.
  • Szakszerűség Az Ügyfélközpont köztisztviselői a feltett kérdésekre mindenkor a hatályos jogszabályok alapján, szakértelmükre és hozzáértésükre támaszkodva válaszolnak.
  • Hatékonyság Az Ügyfélközpont köztisztviselői a maximális eredményességre törekedve látják el munkájukat. 

  • Korszerűség A mai kor kívánalmainak megfelelő informatikai/technikai  felszereltséggel ellátott Ügyfélközpontban, internetes hozzáférést biztosítva, weboldallal, hasznos közigazgatási linkekkel könnyíti az ügyfél/felhasználó tájékoztatását.
  • Rugalmasság Az Ügyfélközpont köztisztviselői az egyedi problémák és különleges esetek megoldásában is - a jogszabályok alapján - a legkörültekintőbb megoldásra törekszenek.
  • Pontosság Az Ügyfélközpont köztisztviselői munkájukat maximális precizitással és figyelemmel végzik az ügyfelek/felhasználók megelégedése érdekében.

 

Tájékoztató az Ügyfélközpont mûködésérõl és a szolgáltatások igénybevételérõl 1. Általános rész   3. A Központi Hivatal helye a minisztériumon belül és szervezeti felépítése
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011