Személyes ügyfélkapuval rendelkezõ felhasználók által igénybe vehető szolgáltatások:
- elektronikus úton történő ügyindítás;
- a hatósági ügyekhez kapcsolódó általános és ügyfajtánkénti tájékoztatók elérése;
- időpontfoglalás
Személyes ügyfélkapu létesítéséhez Önnek regisztráltatnia kell magát. Szeretne most regisztrálni?
Személyes ügyfélkapuval nem rendelkezõ felhasználók által igénybe vehető szolgáltatások:
- a hatósági ügyekhez kapcsolódó általános és ügyfajtánkénti tájékoztatók elérése;
- időpontfoglalás
E rendszeren keresztül Ön, mint felhasználó
- otthonról megtudhatja, milyen iratok szükségesek egy ügy intézéséhez és összegyűjtheti azokat;
- kiválaszthatja, hogy konkrét ügyét több, illetékes hatóság közül hol kívánja intézni;
- elektronikus kérelmet állíthat elő;
- időpontot foglalhat ügyindítással vagy anélkül;
- bizonyos okmányirodai ügyeket (pl.: vezetői engedély pótlása vagy lakcímigazolvány pótlása), valamint az adatletiltást teljes egészében elektronikusan intézheti.
Az okmányirodában
- a lefoglalt és visszaigazolt időpontban fogadják Önt;
- az ügyintéző előzetesen ellenőrizheti az Ön által megadott adatokat, tájékoztathatja a hiánypótlásról.