Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Hatósági erkölcsi bizonyítvány és hatósági bizonyítvány


Ügyintézési határidő, ügyfélszolgálat

Ügyintézési határidő:

A hatósági erkölcsi bizonyítványt, valamint a hatósági bizonyítványt a bűnügyi nyilvántartó szerv által teljesített adatszolgáltatás rendjéről, valamint a bűnügyi nyilvántartásokban kezelt adatok igazolására kiállított hatósági bizonyítvány kiadásának részletes eljárási rendjéről szóló 22/2009. (VI.19.) IRM rendelet 8.§ (1) bekezdése, valamint a 11. § (1) bekezdése értelmében a kérelem beérkezéstől számított 8 napon belül kell kiadni, ha a kérelemnek helyt ad a KEK KH. A postai kézbesítés időtartamát figyelembe véve a hatósági erkölcsi bizonyítványok és a hatósági bizonyítványok a kérőlap postára adásától számított tizenkettő-tizennégy napon belül kerülnek kézbesítésre a kérelemben megadott postacímre. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a bizonyítványok tértivevénnyel ellátva kerülnek megküldésre, átvételükre kizárólag a címzett jogosult.

BNYH Ügyfélszolgálat:

A BNYH ügyfélszolgálata a hatósági ügyekben nyújt tájékoztatást az ügyfelek részére.
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala Bűnügyi Nyilvántartó Hatósága által működtetett ügyfélszolgálaton lehetőség van soron kívüli eljárás személyes kérelmezésére. Az ügyfélszolgálaton személyesen benyújtott soron kívüli kérelmek elbírálására legkorábban a benyújtást követő munkanapon, de legkésőbb 5 napon belül kerül sor.
Hatósági erkölcsi bizonyítvány, valamint hatósági bizonyítvány kiadással kapcsolatos kérdéseikre további felvilágosítással ügyfélfogadási időben telefonon állunk rendelkezésükre.

Ügyfélfogadási időpontok:

Hétfő: 8.00-15.00
Szerda: 8.00-15.00
Péntek: 8.00-12.00

Elérhetőségek:
Cím: 1097 Budapest, Vaskapu u. 30/A.

Telefon: Belföldről: 1818 (a magyar nyelvű menü 3-as menüpontja)
  Külföldről: +36 1 452 3622

E-mail: bnyo@mail.ahiv.hu

E-közszolgáltatások Ügyfélközpontja

Az E-Közszolgáltatások Ügyfélközpontja az elektronikus kérelem nyomtatványok, valamint az Általános Nyomtatványkitöltő program hibájából adódó problémákkal kapcsolatos kérdésekben nyújt felvilágosítást.

Ügyfélfogadási időpontok:

Hétfő-Csütörtök 8.00-16.00
Péntek: 8.00-13.30

Elérhetőségek:
Cím: 1062 Budapest VI. kerület Andrássy út 55.
Telefon: 273-4800
E-mail: ugyfelkozpont@mail.ahiv.hu; xr@mail.ahiv.hu

 

Egy szinttel feljebb
Előző oldal
Következő oldal






Keresés:

Nyitólap

English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok

Gyakran ismételt kérdések
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek

Archívum
Adatvédelem
Impresszum
Látogatottság
Letöltési segédlet
Technikai ajánlások
Honlaptérkép

Ügyfélközpont
Jogügyletek Biztonsága
Egyéni vállalkozók nyilvántartása
Központi Szabálysértési Nyilvántartás
Lekérdezés
Karbantartó
Fórum

www.valasztas.hu
www.magyarorszag.hu
Ügyfélvonal
Ügyfélkapu
EU tájékoztató Szolgálat
Önkormányzati Minisztérium
Miniszterelnöki Hivatal
Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Ügyfélpont
APEH eAdóbevallás
MEH Kisebbség- És Nemzetpolitikáért Felelős Szakállamtitkárság
Biometrikus útlevél
SMS Info
Időpontfoglalás Okmányirodákba WAP-on keresztül

Vissza a nyilvantarto.hu-ra