Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

Tájékoztató az Ügyfélközpont működéséről és a szolgáltatások igénybevételéről


4. Az Ügyfélközpont létesítésének céljai

  • E-ügyintézés népszerűsítése Az e-ügyintézés már meglévő lehetőségei nem eléggé ismertek ebből adódóan nem is kellőképpen kihasználtak. Az Ügyfélközpont célja, hogy a lehető legszélesebb körben megismertesse, elérhetővé tegye és a jelenleg igénybe vehető elektronikus szolgáltatások nyújtotta lehetőségeket és népszerűsítse az e téren már elért eredményeket.
  • Közvetítés az állampolgárok és a közigazgatási szervek között Az ügyfélbarát közigazgatás megvalósítása érdekében szükséges a megfelelő - lehetőség szerint interaktív - kommunikáció mind az állampolgárok, mind a közigazgatási szervek oldaláról. Az Ügyfélközpont ezt hivatott teljesebbé tenni.
  • Háttérszolgáltatások Az Ügyfélközpont az ügyfelek/felhasználók számára, ügyeik intézéséhez nyújt - lehetőleg teljes körű tájékoztatásuk érdekében - információkat, szolgáltatásokat.
  • Az okmányirodák munkájának támogatása, együttműködés Az okmányirodai ügyintézők munkájának támogatása céljából, az Ügyfélközpont tájékoztató anyagait igény szerint - eljuttatja az ország valamennyi okmányirodája részére.
  • Az e-Magyarország pontok működésének támogatása, további Ügyfélközpontok működésének elősegítése, módszertani segítségnyújtás Amennyiben további Ügyfélközpont(ok) megnyitására kerül sor, az Andrássy úti Ügyfélközpont munkatársai tájékoztató elméleti és gyakorlati előadások keretében nyújtanak támogatást részükre.
  • Az IT mentorok gyakorlati képzési helyeként működik az Ügyfélközpont.

 

Tájékoztató az Ügyfélközpont mûködésérõl és a szolgáltatások igénybevételérõl 3. A Központi Hivatal helye a minisztériumon belül és szervezeti felépítése   5. Az érintettek jogai és kötelezettségei
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011