Nyitólap www.nyilvantarto.hu
Az Ügyfélközpont honlapja a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala új portáljának 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011. augusztus 19. péntek English Deutsche Francaise
Vakbarát
Keresés:
A Hivatalban működő
Ügyfélszolgálatok


E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

06 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

1818 (a magyar nyelvű menü
3-as gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

06 (1) 219-4611
Központi Okmányiroda
1818 (a magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

1818 (magyar nyelvű menü
2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Ügytájékoztatók

Szolgáltatásaink
E-ügyintézés
Online-időpontfoglalás

Tájékoztatók, szabályzat
Fogalmak
Gyakran Ismételt Kérdések

Kiadványok
Elégedettség mérés
Letölthető dokumentumok
Okmányirodák

Hírek, aktualitások

Statisztikák
Jogszabályok

Hasznos linkek

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Idõpontfoglalás okmányirodába

www.magyarorszag.hu

Ügyfélkapu

APEH eAdóbevallás

e Kormányzati díj

Nyomtatás

Tájékoztató az Ügyfélközpont működéséről és a szolgáltatások igénybevételéről


6. Szolgáltatásaink

  • Ügyfélkapu regisztráció Az Ügyfélkapu az az eszköz, amely biztosítja, hogy a használó egyedileg azonosított módon biztonságosan léphessen kapcsolatba a központi rendszer útján az elektronikus közigazgatási ügyintézést, illetve elektronikus közigazgatási szolgáltatást nyújtó szervekkel. A személyes ügyfélkapu használatához regisztrációra van szükség, amelyet az ügyfél személyesen bármely okmányirodában, valamint az Ügyfélközpontban is megtehet.

    Az Ügyfélközpont munkatársa rögzíti az ügyfél/felhasználó adatai kezeléséhez történő hozzájárulását követően regisztrációhoz szükséges adatait. Ezek után az ügyfél/felhasználó által megadott elektronikus levélcímére érkező egyszer használható ún. első bejelentkezési kód segítségével aktiválhatja ügyfélkapuját.

    További információk megtalálhatók a www.ugyfelkozpont.hu, valamint a www.nyilvantarto.hu címen elérhető honlapokon, továbbá az Ügyfélközpont látogatói számára hozzáférhető tájékoztató szórólapjain.

  • Információ-szolgáltatás, felvilágosítás a közigazgatás kérdéskörében Az ügyfelek/felhasználók közigazgatási vonatkozású kérdéseire az Ügyfélközpont hiteles, pontos és naprakész tájékoztatást ad.

  • Ügyfélközpont-prospektusok biztosítása, prospektus ellátás Az Ügyfélközpont szolgáltatásai, elérhetőségei, valamint az okmányirodai ügyekkel kapcsolatos időpont foglalási lehetőségekről valamint ügyintézés kezdeményezésekről tájékoztatók írott formában az ügyfelek/felhasználók rendelkezésére állnak.

  • Internet hozzáférés és számítógép használat Az ügyfelek/felhasználók a Kormányzati Portált (www.magyarorszag.hu) valamint az egyéb közigazgatási honlapokat korlátlanul látogathatják.

  • Fénymásolás Az Ügyfélközpont ügyfelei/felhasználói számára lehetőség szerint biztosítjuk az ügyintézéshez szükséges dokumentációk sokszorosítását.

  • Nyomtatványok biztosítása Az Ügyfélközpont lehetőség szerint biztosítja ügyfelei/felhasználói részére az ügyintézéshez szükséges formanyomtatványokat.

  • Saját honlapon keresztüli tájékoztató A Hivatal saját honlapján, a www.nyilvantarto.hu címen, illetve annak Ügyfélközpont weboldalán az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos, a hatályos jogszabályok szerint aktuális tájékoztatót tesz közzé.

  • Közigazgatási honlapok használatához segítségnyújtás Az Ügyfélközpont munkatársai készséggel segítenek eligazodni a közigazgatási honlapok igénybevétele során.

  • Általános IT-mentorálás, ügysegédlet Az általános IT-mentorálás célja, hogy személyre szólóan, élethelyzettől függően segítse megtenni az első lépéseket az információs társadalomban azoknak, akik a számítógép és Internet használatával kapcsolatban segítségre szorulnak. Az IT-mentorok a közösségi hozzáférési helyeken személyesen segítenek az Internet és a hálózati szolgáltatások megismerésében, elsajátításában. Az Ügyfélközpont az IT-mentorok képzésének helye is egyben.

  • Call Center, kérdés-válasz A Call Center - telefonos tájékoztató szolgáltatás célja, hogy az Ügyfélközpont telefonon is elérhető legyen, melyen keresztül az ügyfelek/felhasználók kérdéseket intézhetnek az Ügyfélközpont munkatársaihoz.

  • Fórum adott ügyfélkör részére A Hivatal honlapján (www.nyilvantarto.hu) az ügyfeleknek/felhasználóknak lehetoségük van arra, hogy a Fórumba rovatba, szabályozott keretek között kérdéseket tegyenek fel., a közélet és közigazgatás kérdéskörével kapcsolatosan véleményt nyilváníthassanak ki, valamint hozzászólásokat tegyenek.

  • E-ügyintézés Az e-ügyintézés a közigazgatási ügyintézés hagyományos formáját fokozatosan felváltó és megújító módszer, amely segítségével az állampolgár, az üzleti élet szereplői és a kormányzat között a kapcsolat közvetlenebb, egyszerűbb és költségkímélőbb módon alakítható ki. Az e-ügyintézés célja, hogy minden meglévő és létrejövő ügyintézés, hálózati közszolgáltatás koncentráltan elérhető legyen az állampolgárok és vállalkozások részére. Az Ügyfélközpont támogatásával ügyfeleink/felhasználóink számára, hogy okmányirodai ügyintézésének egyszerűsítése és idejének lerövidítése végett időpontot foglalhasson, valamint ügyet indíthasson az ország valamely okmányirodájába interneten keresztül.

  • Ügyfél-elégedettség mérése Az Ügyfélközpont munkatársai egyszerű és rövid formanyomtatvány segítségével folyamatosan figyelemmel kísérik az ügyfelek elégedettségét. A felmérés lehetőséget teremt az ügyfelek/felhasználók részére, hogy személyes adataik nélkül, javaslataikkal hozzájáruljanak az Ügyfélközpont működésének fejlesztéséhez és ezzel az e-ügyintézés korszerűsítéséhez. Az ügyfeleknek/felhasználóknak lehetőségük van választani, hogy az ügyfelek elégedettségének mérését szolgáló kérdésekre papír alapú formanyomtatvány vagy az Ügyfélközpont honlapján található elektronikus formanyomtatvány kitöltésével válaszolnak. Kérjük tisztelt ügyfeleinket/felhasználóinkat, hogy véleményeikkel, javaslataikkal és észrevételeikkel segítsék az Ügyfélközpont munkáját.

  • Statisztika készítése az Ügyfélközpont használóiról Az Ügyfélközpont munkatársai heti rendszerességgel személyes adatok nélküli kimutatást készítenek az Ügyfélközpont forgalmáról, valamint az igénybevett szolgáltatásokról.

  • Elektronikus levelezés Az Ügyfélközpont elektronikus címére az ügyfelek/felhasználók kérdéseikkel, észrevételeikkel fordulhatnak azokra 3 munkanapon belül kapnak választ.

  • On-line Jogtár Háttérszolgáltatásként az Ügyfélközpont ill. a Kormányzati Portálról elektronikus jogtárral áll az ügyfelek/felhasználók rendelkezésére, elérhetővé téve ezzel a közigazgatás működésével kapcsolatos jogszabályok ismeretét.

 

Tájékoztató az Ügyfélközpont mûködésérõl és a szolgáltatások igénybevételérõl 5. Az érintettek jogai és kötelezettségei   7. Az informatikai eszközök használatának módja
1062 Budapest,
Andrássy út 55.


Ügyfélfogadási idő:
H.:-Cs.: 8.00-16.00
P.: 8.00- 13.30
e-ügyintézéssel
kapcsolatos
általános
tájékoztatás
06 (1) 273-4800
Személyiadat- és
Lakcímnyilvántartással
kapcsolatos tájékoztatás
1818 (magyar nyelvű menü, 2-es gomb)
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Kapcsolat

Közigazgatási és Igazgatási Minisztérium

Belügyminisztérium

Elektronikuskormányzat-központ

www.itmentor.hu

www.euvonal.hu

eu2011