A személyes okmányok menüponton belül az alábbi ügytípus közül választhat:
Személyazonosító igazolvány érvénytelenítése
A személyazonosító igazolvány elvesztését, eltulajdonítását vagy megsemmisülését a vonatkozó jogszabályok alapján legkésőbb a tudomásra jutástól számított 3 munkanapon belül köteles bejelenteni, amely bejelentési kötelezettség a szolgáltatás használatával elektronikus úton is teljesíthető. A bejelentés illetékmentes és azonnal, automatikus megtörténik. Az elveszett, eltulajdonított vagy megsemmisült személyazonosító igazolvány pótlására elektronikus úton nincs lehetőség.
Útlevél pótlása
Az ellopott, elveszett, vagy megsemmisült útlevelet pótolhatja a jogszabályban meghatározott illeték megfizetése ellenében.
(Az útlevéligénylésre vonatkozó illetékekről az alábbi linken tájékozódhat: http://nyilvantarto.hu/hu/utlevel)
Második magánútlevél igénylés
A jogszabályban meghatározott illeték megfizetése ellenében igényelhető második magánútlevél.
Okmányérvényesség ellenőrzés
A szolgáltatás segítségével lehetősége nyílik egy adott okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességének ellenőrzésére. A lekérdező igénybevételéhez a személyazonosító adataira, valamint az okmányazonosítóra van szüksége.