A személyes okmányok menüponton belül az alábbi ügytípus közül választhat:

Személyazonosító igazolvány érvénytelenítése

A személyazonosító igazolvány elvesztését, eltulajdonítását vagy megsemmisülését a vonatkozó jogszabályok alapján legkésőbb a tudomásra jutástól számított 3 munkanapon belül köteles bejelenteni, amely bejelentési kötelezettség a szolgáltatás használatával elektronikus úton is teljesíthető. A bejelentés illetékmentes és azonnal, automatikus megtörténik. Az elveszett, eltulajdonított vagy megsemmisült személyazonosító igazolvány pótlására elektronikus úton nincs lehetőség.

Útlevél pótlása

Az ellopott, elveszett, vagy megsemmisült útlevelet pótolhatja a jogszabályban meghatározott illeték megfizetése ellenében.

(Az útlevéligénylésre vonatkozó illetékekről az alábbi linken tájékozódhat: http://nyilvantarto.hu/hu/utlevel)

Második magánútlevél igénylés

A jogszabályban meghatározott illeték megfizetése ellenében igényelhető második magánútlevél.

Okmányérvényesség ellenőrzés

A szolgáltatás segítségével lehetősége nyílik egy adott okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességének ellenőrzésére. A lekérdező igénybevételéhez a személyazonosító adataira, valamint az okmányazonosítóra van szüksége.