Nyitólap
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál 2011. augusztus 20-i indulásától csak archívumként szolgál, tartalma nem frissül.

Ugrás az új honlapra!
2011.08.19.
Keresés:
Vakbarát, kontrasztos változat látássérülteknek    A A A    English

Hivatalunkról
Közérdekű adatok
Üvegzseb
Közbeszerzések
Kiemelt projektek
Álláspályázatok
GYIK
Fogalmak
Kiadványok
Jogszabályok
Sajtóközlemények
Linkek



Letölthetõ dokumentumok

Felhívjuk figyelmét, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának régi honlapja az új portál működése óta csak archívumként szolgál, a menüpont tartalma nem frissül.

Egyéni vállalkozással kapcsolatos letölthető nyomtatványok és az elektronikus ügyintézés

Az egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyek többsége, mint

  • a tevékenység megkezdésének bejelentése,
  • a változás bejelentése,
  • a tevékenység szüneteltetésének illetve folytatásának bejelentése,
  • megszüntetés bejelentése

elektronikusan, az erre szolgáló elektronikus nyomtatványok igénybevételével az ügyfélkapun keresztül intézhető.

2010. január 1-jétől a tevékenység megkezdésének bejelentése kivételével megszűnt az okmányirodákban történő személyes ügyintézés lehetősége.

Az elektronikus ügyintézés folyamata

Az elektronikus ügyintézéshez segítségül részletes tájékoztatást talál a "A Nyomtatványok kitöltésének és beküldésének folyamata" című összefoglaló anyagban.

1. lépés

Az elektronikus ügyintézés megkezdéséhez töltse le az Általános Nyomtatványkitöltő Alkalmazást (ÁNYK)

2. lépés

Válassza ki az egyéni vállalkozói tevékenységének székhelyéhez (tevékenység kezdés bejelentése esetén a választott székhelyéhez) kapcsolódó okmányirodát az okmányiroda-kereső alkalmazás segítségével.

3. lépés

Válassza ki, hogy "Az egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének bejelentése" vagy a "Változás bejelentés" elektronikus nyomtatványt szeretné használni.

Ezután keresse meg a vállalkozásának székhelye szerinti okmányiroda nyomtatványát, és mentse le a számítógépére.

4. lépés

Töltse ki a nyomtatványt a kitöltési útmutató segítségével, és ügyfélkapuján küldje be "A Nyomtatványok kitöltésének és beküldésének folyamata" tájékoztatóban leírtak szerint.

5. lépés

A kitöltött űrlapokat az ügyfélkapun keresztül az Általános dokumentumfeltöltő alkalmazás oldalán töltheti fel.

Letölthető nyomtatványok, dokumentumok

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a sikeresen elküldött bejelentés (a bejelentés fogadásáról az ügyfélkapus tárhelyre érkezett visszaigazolás) nem jelenti azt, hogy a bejelentett adatokat az egyéni vállalkozói nyilvántartásba bejegyezték. A bejelentés akkor tekinthető eredményesnek, ha a bejelentő ügyfélkapus tárhelyére a nyilvántartásba vételről szóló igazolás is megérkezett.

A bejelentett adatok ellenőrizhetőek az Egyéni Vállalkozók Nyilvános Nyilvántartásában.

További információ

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben további felvilágosítást kérhet a 1818-as (helyi tarifával hívható) Kormányzati Ügyfélvonalon, vagy a 1818@ugyfelvonal.hu e-mail címen.

 

Egy szinttel feljebb
ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK
Központi Okmányiroda
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
E-közszolgáltatások
Ügyfélközpontja

Telefon: +36 (1) 273-4800
Erkölcsi bizonyítvány
kiadás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622
Közúti közlekedési
nyilvántartás

Telefon: +36 (1) 299-7206
Személyiadat- és
lakcímnyilvántartás

Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 452-3622

Közigazgatási Frekvenciagazdálkodási Hatóság

Ügyfélközpont

Jogügyletek Biztonsága

Egyéni vállalkozók nyilvántartása

Központi Szabálysértési Nyilvántartó

Ügyfélvonal
Lépésről Lépésre